به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان باقرالعلوم اهر به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به این‌که شیوع کرونا باعث شد تا نقش کادر درمان و پرستاران در سلامتی و تندرستی مردم مشخص شود اظهار داشت: کادر درمان در شرایط کرونایی مجاهدانه، فداکارانه و جان برکف برای حفظ سلامتی مردم و دور از خانواده تلاش کرده و می‌کنند.

وی افزود: ولادت حضرت زینب (س) بهانه‌ای است تا بتوانیم از خدمات و زحمات شبانه‌روزی کادر درمان به ویژه پرستاران قدردانی کنیم؛ هرچند این تقدیر و تشکرها نمی‌تواند از خستگی و فداکاری کادر درمان را در ایام کرونایی جبران کند.

امام جمعه اهر با ذکر این‌که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش علم به خصوص در حوزه بهداشت و درمان، نسبت به گذشته مرگ و میر کاهش یافته است، گفت: با توزیع واکسن ویروس کرونا؛ قطعاً شاهد این خواهیم بود که حتی یک نفر از هم‌وطنان بر اثر ابتلا به این ویروس فوت نکند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه مقابله با ویروس کرونا نباید احساس تنهایی کنند، چراکه با دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی همه مسئولان کشوری پشتیبان و حامی کادر درمان هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان حاج قاسم سلیمانی و فخری‌زاده شهدای ترور خاطرنشان کرد: همان‌طور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و فخری‌زاده از جان خود برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی گذشتند؛ ما نیز باید مدافع انقلاب اسلامی و در خدمت مردم شریف باشیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه دکتر محمد میرزاپور با پیشنهاد فرمانده سپاه ناحیه اهر و طی حکمی از سوی سردار خرم فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اهر معرفی شد.