به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار اعضای شورای تأمین و اداری شهرستان اهر به مناسبت دهه فجر بابیان این‌که نظام جمهوری اسلامی و انقلاب علی‌رغم توطئه‌های دشمنان و فتنه‌ها چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت‌سر می‌گذارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته و به دستاوردهای منحصربه‌فرد با وجود تحریم‌های یک‌جانبه دست یافته است.

امام جمعه اهر افزود: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد تشکیک و شبهه در خصوص دستاوردها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و در این میان وظیفه اصلی ما تبیین واقعیت‌ها و تفاوت‌های جمهوری اسلامی با رژیم طاغوت در دوران پیش و پس انقلاب اسلامی است. همچنین بایستی برای رفع شبهات و نگاه روبه‌جلو به بیانیه گام دوم انقلاب عمل کنیم.

وی بر ضرورت عمل به توصیه‌ها، منویات و مطالبه‌گری مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: مدیران ما نباید دچار روزمرگی شوند از طرفی با نگاه روبه آینده برای حل مشکلات مردم و پیشرفت روزافزون کشور تلاش مضاعفی داشته باشند. همان‌طور که دشمن در اغتشاشات اخیر برای براندازی نظام جمهوری برنامه‌ریزی دقیقی داشت و دچار اشتباه محاسباتی شد، ما نیز به فکر جلب رضایت‌مندی و حل مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

حاجی‌زاده با اشاره به این‌که دولت سیزدهم به تنهایی نمی‌تواند از پس حل مشکلات انباشته شده برآید، اظهار کرد: برای اینکه دولت سیزدهم به‌عنوان دولت صادق‌الوعده باشد، بایستی به تمامی وعده‌هایی که داده‌اند تا پایان دولت سیزدهم به مردم گزارش دهند که کدام یک از وعده‌ها محقق شده و کدام یک محقق نشده را با اعلام موانع به‌صورت شفاف برای مردم تشریح کنند.

امام جمعه اهر ابراز داشت: مدیران ادارات برای تحقق صادق‌الوعده بودن دولت سیزدهم تلاش کنند، قرار نیست کسی برای فرار از مسئولیت و پاسخگویی به مطالبات مردم فرافکنی کند همچنین مدیران شهرستانی موانع توسعه و پروژه‌ها را احصاء و برای رفع موانع برنامه‌ریزی کنند.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی، معنوی و مذهبی است و ریشه در مذهب دارد، گفت: متأسفانه عده‌ای نابخردانه رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند، این در حالی است که اگر دوران پهلوی و نظام جمهوری اسلامی را مقایسه کنیم مردم از یوغ استبداد رهایی یافته‌اند و با کمال تأسف پهلوی که علی‌رغم فروش منابع کشور، مردم را گرسنه نگهداشته بود امروز آن را تطهیر می‌کنند

خبر از: پرویز گلی زاده