به گزارش اهرامروز، علی جعفرپور در پیگیری حقوق معوقه کارکنان شرکتی آب و فاضلاب اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حقوق‌های معوقه کارکنان شرکتی آب و فاضلاب اهر برای ما نیز زجرآور است. در حال حاضر نیز طی نامه‌ای به شرکت طرف قرارداد خواسته‌ایم تا عیدی و پاداش کارکنان شرکتی را پرداخت کند.

مدیر آب و فاضلاب اهر در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که آیا حقوق و مزایای کارکنان رسمی آب و فاضلاب هم با تأخیر پرداخت می‌شود؟ افزود: خیر؛ حقوق کارکنان رسمی آب و فاضلاب اهر به موقع پرداخت می‌شود، البته آب و فاضلاب اهر از شهریورماه تا بهمن‌ماه به‌صورت خودگردان بود و همواره سعی می‌کردم تا ابتدا حقوق نیروهای شرکتی را پرداخت کنم و اگر منابع مالی داشتیم حقوق کارو رسمی را پرداخت می‌کردم.

وی ادامه داد: اکنون حقوق کلیه کارکنان آب و فاضلاب شهرستان‌ها از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی پرداخت می‌شود، همیشه در فصل زمستان تا فروردین‌ماه هزینه‌های آب و فاضلاب افزایش یافته و درآمد کاهش می‌یابد و این امر نیز در پرداخت حقوق کارکنان تأثیر داشته است.

جعفرپور بابیان این‌که با توجه به محدودیت در منابع مالی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، بروزرسانی حقوق کارکنان شرکتی آب و فاضلاب در سطح استان در آستانه عید بعید به نظر می‌رسد، گفت: مدیریت آب و فاضلاب اهر در پرداخت حقوق کارکنان هیچ‌گونه نقشی ندارد و طبق روال سابق حقوق کارکنان شرکتی و رسمی از سوی شرکت آب و فاضلاب استان پرداخت می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب اهر با ذکر این‌که مدیریت آب و فاضلاب اهر از نظر درآمد مشکلات متعددی دارد، یادآور شد: به عنوان مثال یکی از مجموعه‌های دولتی ۶۰۰ میلیون تومان به آب و فاضلاب اهر بدهی دارد، بارها درخواست کردیم تا بدهی را پرداخت کنند تا از این طریق بتوانیم طی رایزنی با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از این منابع یک‌ماه حقوق معوقه کارکنان شرکتی را پرداخت کنیم.

وی تأکید کرد: اینکه کارکنان شرکتی آب و فاضلاب اهر حقوق آذرماه، دی‌ماه و بهمن‌ماه معوقه دارند حقیقت دارد، هر روز از استان پیگیر پرداخت حقوق معوقه کارکنان شرکتی آب و فاضلاب اهر هستم و طبق وعده‌هایی که داده‌اند قرار است حقوق معوقه یک‌ماه در اسفندماه پرداخت شود و از طرفی پرداخت پاداش و عیدی را از شرکت پیگیر هستیم.

خبر از: علی دایلاری اصل