به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این نشست بین المللی که از کشور های مختلف از جمله ایران، رومانی، بنگلادش، مالزی و برخی دیگر کشورهای آسیایی حضور داشتند دکتر سید مهدی ثاقبیان با تشریح تخصصی و ارائه راهکارهایی در خصوص استفاده بهینه از آب و انرژی در توسعه پایدار سخنرانی کرد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

وی در این خصوص به خبرنگاران گفت: در این نشست علمی که بصورت بین المللی در شهرهای بوپال و بیلاسپور کشور هندوستان برگزار شد محققین از کشورهای مختلف آخرین تحقیقات و یافته های علمی و پژوهشی خود را به شرکت کنندگان ارائه کردند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: دراین دو نشست علاوه بر جلسات وبحث های تخصصی و علمی، کارگاه های آموزشی با موضوعات آب، انرژی و محیط زیست برای توسعه پایدار از سوی محققین و اساتید منتخب حاضر دراین نشست ها برای شرکت کنندگان ارائه شد.

این پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: از دستاوردهای مهم این نشست، معرفی قابلیتهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان اسلام و رهاوردهای علمی و پژوهشی آن بود که از سوی نشریه این نشست، مجری و در سخنرانی اینجانب بصورت جامع و کامل برای مخاطبان ارائه شد.

این گزارش حاکیست: دکتر مهدی ثاقبیان با مدرک دکتری عمران گرایش سازه های هیدرولیکی دارای ۵ مقاله ISIو ۶ مقاله ISC و ۵ مقاله علمی و پژوهشی و ازائه ۱۴ مقاله در کنفرانس های بین المللی و ملی را در سوابق علمی و پزوهشی خود دارد.