مهندس امید نماینده شهرداران آذربایجان شرقی در سازمان شهرداریها و دهیاریها وزارت كشور شد
به گزارش خبرنگار اهرامروز، طی جلسهای که امروز در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد مهندس کمال امید شهردار اهر به همراه مهندس ایرج شهین باهر شهردار تبریز با اكثريت آراء بهعنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی در شهرداران در سازمان شهرداریها و دهیاریها وزارت كشور انتخاب شدند.