آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » صفحه نخست » مذهبی
کد خبر : 13372
یکشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

موکب‌ها و زائران آذربایجان شرقی باید در مورد تهدیدات امنیتی اربعین هوشیار باشند

به گزارش اهرامروز به نقل از تسنیم سعید شبستری خیابانی ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی استقرار موکب‌های آذربایجان شرقی و هماهنگی ارائه خدمات به زائران ایرانی اربعین حسینی در مرز عراق با اشاره به اینکه مراسم اربعین بزرگ‌ترین مانور اقتدار شیعیان است اظهار کرد: این مراسم بزرگ‌ترین پایگاه معنوی برای شیعیان است که باید در مقابل دشمنان، تحریفات و افرادی که همیشه خواهان ذلت مسلمانان است به مانور عزتمندی، اقتدار و وحدت جامعه مسلمانان تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم اربعین هر سال با عزتمندی و اقتدار بیشتری برگزار شود افزود: باید بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مختلف، زمینه ساز تسهیل ورود به کشور عراق و تأمین امنیت زائرین باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تهدیدات امنیتی در ورود و خروج زائران ایرانی و خارجی اربعین باید مد نظر قرار گیرد ابراز داشت: موکب‌ها و زائرین استان هم باید در مورد تهدیدات امنیتی هوشیار باشند.

شبستری با بیان اینکه هر دو موکب آذربایجان شرقی در خارج از ایران و در بصره و سامرا مستقر شده است تصریح کرد: دستگاه‌ها باید از هم اکنون مجوزهای لازم را برای تردد و حضور در عراق دریافت کنند تا در ایام اربعین با مشکل اعزام نیرو و تجهیزات مواجه نشویم.

انتهای پیام/