به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه شورای زکات شهرستان اهر ضمن تسلیت پیشاپیش اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: روز یکشنبه سالروز ۱۳ آبان ماه‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن تأکید بر اینکه همه مسئولان و مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان اهر در کنار یکدیگر در راهپیمایی این روز حضور یابند گفت: درخواست بنده این است که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها، دانشگاهیان، همه باهم و به همراه خانواده‌های گرامی در راهپیمایی این روز بزرگ حضور به هم رسانند.

فرماندار شهرستان اهر ضمن تشکر از کمیته امداد شهرستان عنوان کرد: از تمامی مسئولان زکات شهرستان و سایر اعضای شورای زکات که در راستای اجرایی و عملیاتی نمودن زکات تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می نمائیم همه ما باید در راستای تحقق اهداف این فریضه الهی تلاش کنیم.

محمودی با تقدیر از مجموعه جهاد کشاورزی، جهاد عشایری شهرستان و کمیته امداد شهرستان گفت: وظیفه دینی و شرعی همه ما مسئولین است که حتی اگر بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات افراد تحت پوشش و نیازمندان را برطرف نمائیم در این بخش ورود کنیم.