به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که در دانشگاه پیام نور واحد اهر برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم فهیم و ولایتمدار شهر اهر در تشییع پیکر شهید محمدحسن فتح اله پور مثال‌زدنی بود و نشان دادند که همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و در کنار نظام، انقلاب و ولایت هستند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های نیروهای نظامی و انتظامی هستیم، افزود: از تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که در برگزاری تشییع باشکوه شهید فتح اله پور انجام دادند قدردانی می‌کنم.

وی به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: اظهارات اخیر ترامپ سخنانی سخیف و مداخله‌جویانه بود که باعث انزوای آمریکا شد و پاسخ قاطع و دشمن‌شکن مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور موجب منزوی شدن بیشتر آمریکا کرد در حالی که به غیر از دو کشور حامی تروریست حتی همفکران آمریکا نیز اظهارات ترامپ را محکوم کردند.

محمودی در ادامه بابیان اینکه زیربنای توسعه هر کشوری بر مبنای توسعه فرهنگ در همان کشورهاست، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند حتماً باید به توسعه فرهنگ بیش‌ازپیش توجه شود و تمامی پروژه‌های در دست اجرا، برنامه‌ریزی و پایه‌گذاری نیز می‌بایست پیوست فرهنگی داشته باشد.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: خوشبختانه شهرستان اهر در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد به‌نوعی اهر مهد فرهنگ و هنر است و از طرفی حضور رسانه‌های شهرستان اهر در نمایشگاه مطبوعات برای این شهرستان امتیازی ویژه به‌حساب می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه تعامل بین دستگاه‌های متولی فرهنگ و اقداماتی که انجام می‌دهند امیدوارکننده است، تصریح کرد: بنده نیز توسعه و تقویت فرهنگی در شهرستان اهر جزو برنامه‌هایم قرار داده ام تا در معیت امام جمعه این حوزه را تقویت کنیم در حالی که بخش از نیاز جامعه امروزی حوزه فرهنگ است.

محمودی همایش توسعه پایدار و بهره‌وری را مناسب‌ترین ظرفیت در راستای شناسایی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهرستان اهر عنوان کرد، بیان داشت: پیش از اینکه در شهرستان اهر حضور یابم از طریق رسانه‌ها با این همایش آشنایی پیدا کرده بودم و این باعث خوشحالی برایم بود که بعد از مرکز استان در شهرستان‌ها نیز به امر توسعه توجه ویژه‌ای می‌شود، امیدواریم ظرفیت‌های اهر را از بالقوه به بالفعل از طریق این‌گونه همایش تبدیل کنیم.

فرماندار شهرستان اهر با ذکر اینکه آموزش و پرورش مکلف و موظف است تا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راه‌پیمایی ۱۳ آبان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهد، گفت: امسال مردم به‌ویژه دانش آموزان ما با توطئه‌های استکبار جهانی که یکی از محوریت آن اظهارات ضد ایرانی ترامپ را محکوم می‌کنند به‌طوری که این مناسبت‌ها زمینه را برای مقابله با تحرکات خصمانه آمریکا فراهم می‌کند.

وی در پایان‌ بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان اهر در جهت برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره‌وری تأکید کرد.

انتهای پیام/