به گزارش خبرنگار اهرامروز، رسول خدابخش در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا از کاهش ۳۰ درصدی مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان باقرالعلوم اهر خبر داد، گفت: خوشبختانه آمار ورودی مراجعات به اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر نیز کاهش ۵۰ درصدی و میزان مراجعات به مرکز غربال‌گری کرونا در اهر ۵۰ درصد کاهش داشته است.

فرماندار شهرستان اهر افزود: در حال حاضر ۱۰۲ بیمار کرونایی در بخش‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری هستند و از این تعداد ۲۵ نفر از بیماران کرونایی به دلیل وخامت اوضاع در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۷ هزار و ۹۰۵ مورد کرونایی در شهرستان اهر شناسایی شده است و از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا؛ ۲۴۶ نفر جان‌باخته‌اند.

خدابخش بابیان این‌که هنوز دستورالعمل‌ بازگشایی اماکن ورزشی شهرستان اهر را از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ابلاغ نشده است، یادآور شد: ۲ سالن ورزشی که خارج از دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به بازگشایی خودسرانه کرده بودند، پلمب می‌شوند.

فرماندار شهرستان اهر از کاهش ۲۰ درصدی ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم؛ شاهد کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان اهر خواهیم بود.

وی با تأکید بر تشدید نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف گفت: هر مغازه‌ای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، اکیپ‌های نظارتی آن مغازه‌ها را پلمب می‌کنند.