آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 18427
چهارشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
امام جمعه اهر مطرح کرد

کسی نمی‌تواند مدعی باشد که امنیت را به تنهایی تامین کرده است

کسی نمی‌تواند مدعی باشد که امنیت را به تنهایی تامین کرده است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر، اظهار کرد: منصب قضا یکی از مهم‌ترین مناصب جوامع اسلامی است، اظهار کرد: بحث تعامل و همکاری مسئولین فرقی نمی‌کند در کدام قوا باشد ولی در عین حال مهم است.

وی با اشاره به اینکه همبستگی و وحدت بین مسئولین شهرستان اهر در حد عالی است، افزود: امنیت نعمتی بدون قیمت است به‌طوری که دشمنان سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی دارند ولی با هوشیاری رهبری و نیروهای امنیتی و نظامی تحقق‌نیافته است.

امام جمعه اهر اضافه کرد: خدمت‌رسانی، توجه به مشکلات مردم زمینه امنیت پایدار را فراهم کرده و کسی نمی‌تواند مدعی باشد که امنیت را یک‌نهاد تأمین کرده بلکه همه برای این امنیت پایدار تلاش مضاعفی کرده‌اند.

حاجی‌زاده فعالیت قضات دستگاه قضایی را یک حرکت جهادی دانست، گفت: قضات شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا عدالت در جامعه اجرا شود و این همت آن‌ها یک حرکت جهادی است و از طرفی احقاق حق مظلومین توسط قضات از جمله فعالیت‌های سخت دستگاه قضایی به‌حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: دادستان سابق خدمات ارزشمندی در شهرستان اهر انجام دادند و اکنون‌که به ریاست دادگستری شهرستان آذرشهر منصوب‌شده و ارتقا یافته‌اند حق آقای شهبازپور بود.

امام جمعه اهر یادآور شد: مسئولانی که ارتقا یافته و به سمت‌های بالاتری می‌روند به جانشین پروری توجه داشته باشند چراکه یک مسئول کار بلد می‌تواند گره از مشکلات مردم باز کند.

انتهای پیام/