به گزارش خبرنگار اهرامروز، اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر ایران به یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران(قره داغ) پیامی بدین شرح صادر کرد؛

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

یازدهمین دوره‌ی جشنواره ” تئاترهای کوتاه” با همت جمعی از علاقه‌مندان به حرفه‌ی شریف تئاتر در شهرستان ” اهر” به کار خود پایان می‌دهد.جشنواره‌ای که با همه‌ی بی‌سر و صدایی‌اش رفته‌رفته سراسری شده و حال می‌رود تا عنوان ” بین‌المللی ” را هم با خود یدک بکشد.

در عصر و زمانه‌ای که کم‌توجهی به عرصه‌ی فرهنگ و هنر بیداد می‌کند، این اتفاق بزرگ در شهرستانی کوچک شایسته‌ی قدردانی است. بعید است مسئولان فرهنگی نقشی در این امر داشته باشند قاعده بر این منوال نیست.متأسفانه بیشتر آنان مانع‌اند و کمتر رافع مشکلات، با این‌همه امیدوارم از آنجا که این اتفاق ، خود برخلاف جریان معمول عمل می‌کند، مسئولان فرهنگی هم برخلاف آنچه رایج است پشتیبان این حرکت خودجوش بوده باشند و با همیاری با هنرمندان ، شرایطی فراهم بیاورند تا این جشنواره بیش از پیش به اهداف متعالی خود نزدیک شود.

خانه‌ی تئاتر ایران آمادگی همه‌جانبه‌ی خود را از این جشنواره اعلام نموده و امیدوار است بتواند در دوره‌های آتی نقشی هرچند اندک، در شکوفایی این امر مبارک داشته باشد.

اصغر همت

مدیرعامل خانه‌ی تئاتر ایران