به گزارش خبرنگار اهرامروز، ابوالفضل رضایی‌فرد در تشریح جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اتمام مهلت انتشار فراخوان انتخاب شهردار اهر اظهار داشت: فراخوان شورای اسلامی شهر اهر برای انتخاب شهردار که در رسانه‌های اهر انتشار یافته بود تا ۱ شهریورماه مهلت داشت و این فرصت داده شده بود تا افرادی که تمایل به کسب کرسی شهرداری اهر را دارند برنامه‌ها، اهداف و سوابق خود را به شورای اسلامی شهر تحویل دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر افزود: نظر به اتمام مهلت فراخوان انتخاب گزینه‌های شهردار؛ به اتفاق نظر اعضای شورای اسلامی شهر اهر جلسه فوق‌العاده برای بررسی اولیه گزینه‌ها که نزدیک به ۴ ساعت به طول انجامید برگزار کردیم.

وی از ارائه برنامه و اهداف ۸ نامزد شهرداری اهر طی فراخوان انتخاب شهردار به شورای اسلامی شهر اهر خبر داد و گفت: از امروز گزینه‌های شهرداری اهر برای مصاحبه حضوری به صحن شورای اسلامی شهر اهر دعوت می‌شوند تا از برنامه‌ها و اهداف خود دفاع کرده و گزینه اصلح از اعضای شورا رأی اعتماد بگیرد.

رضایی‌فرد بابیان این‌که شهردار اهر از بین نامزدهایی که برنامه ارائه کرده‌اند با رأی اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: از ۹ نفری که در خود پتانسیل و ظرفیت را دیدند تا برنامه و اهداف خود جهت تصدی پست شهردار به شورای اسلامی شهر اهر ارائه دهند قدردانی می‌کنم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر با تأکید بر این‌که انتخاب شهردار از بین نامزدها می‌تواند شهر را از بلاتکلیفی درآورد، یادآور شد: برای این‌که خللی در امور شهری به وجود نیاید و اعضای شورای شهر بتوانند طبق قانون شهردار دارای برنامه و در خور شأن اهر انتخاب کنند لازم است تا روند امور انتخاب شهردار را تسریع بخشیم و از طرفی اعضای شورای اسلامی شهر بیشتر بر روی گزینه‌هایی متمرکز خواهند شد که دارای برنامه هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اهر در ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه شهر اهر اتفاق نظر دارند؛ بر همین اساس انتخاب شهردار قوی که بتواند مطالبات مردم را تحقق بخشد در دستور کار قرار داده‌‌اند. لذا نهایتاً پس از بررسی‌ها شهردار منتخب متعاقباً خدمت شهروندان اهری معرفی می‌شود.