به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم با محوریت تهدیدهای بهداشت عمومی در شهرستان اهر، اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید اجرای طرح تحول نظام سلامت است که در این راستا در بخش بهداشت و درمان شهرستان اهر بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون فرماندار اهر احداث آموزشگاه بهورزی را یکی از نیازهای ضروری شهرستان اهر و منطقه ارسباران عنوان کرد، افزود: زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۴۵۰ مترمربع برای احداث آموزشگاه بهورزی در شهرستان اهر تأمین شده و به‌زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از تأخیر در افتتاح و آغاز برخی پروژه‌های عمرانی و خدماتی تکمیل آن‌هاست، گفت: متأسفانه در هفته دولت برخی رسانه‌ها مدعی شدند که در اهر هیچ پروژه‌ای نداریم و تعدادی پروژه کوچک در روستاها افتتاح شد در حالی که پروژه‌های بزرگی مثل اورژانس داریم که هنوز افتتاح نشده و نمی‌خواهیم پروژه‌ها را به‌صورت نیمه‌تمام افتتاح کنیم اما برخی رسانه‌ها کم‌لطفی می‌کنند.

سمندری اضافه کرد: از شورای اسلامی شهر، شهرداری، محیط زیست و سایر ادارات انتظار داریم تا برای ساماندهی و زیباسازی کوچک چای اهر اقدام کنند، همانند کوچک چای در مراغه نیز وجود دارد ولی این کجا و آن کجا و وضعیت فعلی کوچک چای نشان از کم‌توجهی‌ها و عقب‌ماندگی‌هاست.

معاون فرماندار اهر با تأکید بر اینکه ساماندهی فاضلاب منطقه شله بران در دستور کار مسئولین قرار دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی در اسرع وقت می‌بایستی نسبت به ساماندهی فاضلاب شله بران اقدام کنند تا از هرگونه حوادث جلوگیری شود.