به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار حمید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج مظهر مردم سالاری دینی در فرمایشات مقام معظم رهبری است و همه ما موظفیم که مظهر مردم سالاری دینی را با تمام توان و امکانات به بروز و ظهور برسانیم.

وی افزود: بسیج برخاسته از روح، تفکر و گفتمان انقلابی  بوده و تفکر بسیجی امروز پس از ۴۰ سال به درخت بزرگ و تناوری تبدیل‌شده که نقش، عملکرد و تأثیرگذاری‌اش در استمرار انقلاب اسلامی بی‌بدیل تلقی می‌شود.

فرمانده سپاه هریس مقابله با جنگ نرم دشمن را از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج برشمرد که باید تمام بسیجیان در این عرصه احساس مسئولیت کرده و منویات مقام معظم رهبری را در عمل پیاده کنند.

محمدی با اشاره به جهاد علمی و سازندگی بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: بسیج نیروی جایگزین ناپذیر برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که علاوه ­بر دوستداران انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب هم به این موضوع اذعان می‌کنند.

وی ادامه داد:اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این نظام از آغاز انقلاب بر این تلاش بودند که با هر وسیله مانع پیروزی انقلاب شوند که۴۰ سال است که خدا این قدرت را با تمام دشمنی‌های موجود، با پشتوانه مردم حفظ کرده است.

فرمانده سپاه هریس در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد وگفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۷۵ عنوان برنامه در این شهرستان برگزار خواهد شد که دیدار با امام جمعه محترم، آذین بندی رده‌ها، نشست‌های بصیرتی، غبار روبی مزار شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاها، اجرای مسابقات متنوع، برگزاری یادواره‌های شهدا و اجتماع بزرگ بسیجیان در روز ۵ آذر، افتتاح خانه محروم از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان هریس است.

محمدی در پایان از اصحاب رسانه خواست حمایت خوب و مناسب را در تمام این مراسم و برنامه‌ها داشته باشند و از همه اقشار مردم شهرستان جهت برگزاری با شکوه و حضور در برنامه‌های هفته بسیج دعوت کرد.

انتهای پیام/