به گزارش خبرنگار اهرامروز، رسول خدابخش در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با موضوع پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری از آغاز به کار ستاد انتخابات شورای اسلامی شهر اهر از ۱۸ اسفندماه خبر داد، اظهار کرد: از ۲۰ اسفندماه سال‌جاری، فرآیند ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر شروع می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر افزود: در بررسی سوابق آمار ثبت‌نام در انتخابات شورای اسلامی شهر اهر در ادوار قبلی نزدیک به ۱۲۰ نفر بوده است؛ از این‌رو باید تمامی تخلفات احتمالی کاندیداها قبل و بعد از ثبت‌نام، زمان برگزاری انتخابات و بعد از برگزاری انتخابات رصد کنیم.

وی بر لزوم اجرای مُر قانون در تمامی فرآیند‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تأکید کرد و افزود: ابعاد پوسترهای ستاد انتخابات کاندیدها در قانون مشخص است و اگر کاندیدایی خارج از قانون و چهارچوب تعیین شده عمل کند، ضمن اینکه برخورد با تخلفات؛ آن کاندیدا نیز باید پاسخگو به مراجع ذی‌ربط باشد.

خدابخش با ذکر این‌که برای برگزاری انتخاباتی سالم و پُرشور در شهرستان اهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، بیان کرد: هیأت اجرایی و معتمدین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر بعد از آغاز فرآیندهای ثبت‌نام، تشکیل می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر این‌که پس از آغاز به کار ستاد انتخابات شهرستان اهر؛ مناطق و محل‌های فاقد محدودیت برای برپایی ستادهای انتخاباتی کاندیداها در اهر تعیین می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی موارد و مسائل انتخاباتی در شهرستان اهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.