به گزارش خبرنگار اهرامروز، جعفر سمساری مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه بودجه سازمان تأمین اجتماعی در کشور در سال ۹۸ بالغ‌بر ۱۲۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است،  اظهار داشت: تحقق این حجم از تعهدات مالی مستلزم همدلی و همراهی شُرکای اجتماعی و تدبیر مدیران سازمانی و استانی است.

سمساری با اشاره به اینکه بخش اصلی و مهم منابع سازمان از محل حق بیمه تأمین می‌شود، گفت: رونق تولید و اشتغال و فعالیت پروژه‌های عمرانی، موجب تأمین منابع پایدار در جهت ایفای تعهدات سازمان خواهد بود.

وی توسعه خدمات الکترونیک در سازمان تأمین اجتماعی در طی سال‌های اخیر را حائز اهمیت خواند و افزود: در حال حاضر قریب به ۳۵ سرویس خدمت غیرحضوری در دسترس مخاطبین است و تا پایان سال این خدمات به ۲۰۰ سرویس خواهد رسید.

ارائه خدمت سریع و آسان؛ رضایت و اعتماد مردم را به تأمین اجتماعی جلب می‌کند

زاهد محمودی، فرماندار  شهرستان اهر نیز در این دیدار با مطلوب ارزیابی نمودن خدمات سازمان تأمین اجتماعی در منطقه، توسعه خدمات غیرحضوری را گامی در جهت تسهیل امور و رضایت‌مندی مخاطبین دانست و اذعان داشت: توسعه خدمات درمانی سازمان نیز از جمله مطالبات  مردمی در منطقه است.

فرماندار شهرستان اهر، با تأکید بر اینکه اکثر افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی را اقشار ضعیف جامعه  تشکیل می‌دهند، گفت: ارائه خدمت سریع و آسان، رضایت‌مندی و اعتماد عمومی آنان را به دنبال خواهد داشت.

همچنین مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی از شعبه اهر بازدید و با همکاران این شعبه گفت‌و‌گو کرد.