به گزارش اهرامروز، معاون فرماندار اهر به اتفاق مسئول بازرسی نیروی انتظامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از خانواده­ های معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دیدار و تجلیل و تکریم نمود.

مدد سمندری معاون فرماندار شهرستان اهر طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی­های شهدای مبارزه با مواد مخدر و ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان، گفت: مسأله مواد مخدر علت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جامعه کنونی بوده و شهدای مبارزه با مواد مخدر جان خود را در راه مراقبت از فرزندان این سرزمین، در برابر پدیده شوم اعتیاد فدا کرده اند.

معاون فرماندار شهرستان اهر افزود: دلاورمردی شهدا و ایثارگری آنان نشأت گرفته از شیر پاک مادران، خلوص و تقوای پدران و تربیت صحیح والدینی است که چنین فرزندانی را پرورش داده و تقدیم انقلاب کرده­اند.

وی با اشاره به افزایش تعداد مصرف کنندگان موادمخدر در کشور اعلام داشت: متاسفانه روز به روز تمایل افراد به ویژه جوانان به مواد مخدر صنعتی از جمله شیشه در کشور رو به افزایش است که نتیجه و تبعات منفی در جامعه بدنبال خواهد داشت.

سمندری تأکید کرد: همانگونه که شهیدان در حفظ و حراست از وطن و پیروی از رهبر خود جانفشانی کردند، ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان های آنان، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از خانواده­های گرانقدر شهیدان کوشا باشیم.

انتهای پیام/