به گزارش خبرنگار اهرامروز، ابوالفضل بابایی دایلاری در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر اهر با تبریک به محمد سرقینی به عنوان شهردار اهر اظهار داشت: متاسفانه شرایط فعلی به گونه‌ای است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری مراسم معارفه برای محمد سرقینی شهردار اهر مقدور نبود و همین امر موجب شد تا شهردار اهر را در این جلسه معرفی کنیم.

وی در ادامه این جلسه اصلاح بخشی از لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اهر و رفع ایرادات آن را به کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهر ارجاع داد.

سعی داریم قیر مورد نیاز آسفالت معابر شهر اهر را در اسرع وقت خریداری کنیم

محمد سرقینی، شهردار اهر نیز در این جلسه اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته که با اعتماد اعضای شورای شهر بنده ابتدا به عنوان سرپرست و سپس به عنوان شهردار انتخاب شدم برخی اقدامات در سطح شهر انجام دادیم شاید کافی نباشد ولی تمام توان خود را با همراهی پرسنل برای توسعه، پیشرفت و عمران و آبادانی شهر اهر خواهم گذاشت.

وی با اشاره به به پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری اهر افزود: تا به امروز توانستیم حقوق معوقه پرسنل شهرداری اهر را که از مدت‌ها پیش باقی‌مانده بود را تسویه کنیم و برای پرداخت بدهی‌های شهرداری اهر به سایر دستگاه‌ها در حال برنامه‌ریزی هستیم.

شهردار اهر اضافه کرد: در بودجه سال ۹۹ شهرداری اهر که آسفالت پیش‌بینی شده را سعی می‌کنیم تا قیر مورد نیاز را پیش از آغاز سال جدید خریداری کنیم تا در اسرع وقت بتوانیم کوچه‌هایی که شهرداری اهر نسبت به آسفالت‌ریزی آن‌ها متعهد است را آسفالت کنیم.

سرقینی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی که در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده با ارائه برنامه زمان‌بندی و تامین اعتبار نسبت به اجرای پروژه‌ها اقدام خواهم کرد.

شهردار اهر با اشاره به فعالیتهای این مجموعه در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد، طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود برنامه های نوروز ۹۸ با برنامه های متعدد و متنوع برگزار گردد که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

سرقینی ادامه داد: طبقه هماهنگی های لازم به قرارگاه زیستی شهرستان اهر، مجموعه شهرداری اهر مسئولیت دو کمیته سمپاشی و گندزدایی و تدفین این قرارگاه را به عهده دارد که هزینه این کمیته ها از محل بودجه نوروز ۹۸ تامین می شود.

انتهای پیام/