به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمدرضا بهمرام، فرهاد زرگریان اهری، محمدجواد سروری، جواد عزتی، معصومه فریبرزی، سعید قاسمی، پرویز گلی‌زاده، سالار مسیب‌زاده به عنوان کاندیدای هیئت‌مدیره و بهرام عبداله‌زاده و علی نوجوان کاندیدای بازرسی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر شدند.

در ادامه هر یک از کاندیداهای دوره سوم هیئت‌مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در مورد برنامه‌های خود سخن گفتند و از عملکرد هیئت‌مدیره فعلی را نقد کردند.

با رای اعضای انجمن عکاسی، آقایان محمدرضا بهمرام، پرویز گلی‌زاده، فرهاد زرگریان اهری، محمدجواد سروری و خانم معصومه فریبرزی به عنوان اعضای هیئت‌مدیره و بهرام عبداله‌زاده به عنوان بازرس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر انتخاب شدند.

اختتامیه دومین جشنواره عکس سال ارسباران به‌زودی برگزار می‌شود

الیاس ممی‌پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در انتخابات دوره سوم اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر، اظهار داشت: انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر فعال‌ترین انجمن عکاسی در سطح استان آذربایجان شرقی است و همواره مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر را تمجید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر تلاش و همت اعضا نبود انجمن هنر عکاسی شهرستان به جایگاه اصلی خود دست نمی‌یافت، افزود: از همه‌ی اعضا می‌خواهم انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر را به حاشیه نکشانند و تقاضا دارم این انجمن که با هزاران زحمت به نتیجه رسیده را همراهی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با تاکید بر اینکه اختتامیه دومین جشنواره عکس سال ارسباران به‌زودی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری اختتامیه جشنواره عکس سال ارسباران انجام شده و به‌زودی برگزار می‌شود و تصمیم داریم با توجه به ظرفیت انجمن و عکاسان قصد داریم جشنواره عکس سال ارسباران را از ملی به بین‌المللی ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/