به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ عبدالحسین ایمانی در آیین افتتاح خانه محروم در روستای ساری سولی شهرستان اهر با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: دو واحد خانه محروم که امروز شاهد افتتاح آنها هستیم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر و سپاه ناحیه احداث شده در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: خانواده هایی که صاحب خانه شدند از مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر بودند که شناسایی و اعلام نیاز این خانواده ها توسط کمیته امداد انجام شده و بعد سپاه ناحیه به جهت اجرای فرامین رهبری و محرومیت زدایی در دورافتاده ترین نقاط یک افتخار برای سپاه پاسداران محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه تامین مصالح ساختمانی برای احداث این واحدها به لحاظ مسافت طولانی از شهر اهر به سختی انجام گرفت، گفت: خانه های محروم روستای ساری سولی با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیون تومان و با زیربنای ۱۱۰ مترمربع در طول ۴۵ روز توسط جهادگران جهاد سازندگی احداث شده است.

ایمانی ادامه داد: از مجموع هزینه کرد برای احداث این واحدها حدود ۳۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر و مابقی توسط سپاه ناحیه اهر تامین و هزینه شده است.