به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از فارس، همزمان با هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر و با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، ۱۰ خانواده فاقد مسکن تحت پوشش اداره بهزیستی اهر از نعمت مسکن مناسب بهره‌مند شدند.

همچنین به همین مناسبت، اورژانس اجتماعی شهرستان اهر به عنوان یازدهمین اورژانس اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در جهت ارائه خدمات به افرادی که دچار مشکلات اجتماعی و در معرض برخی آسیب‌ها هستند، در اهر افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت: شهرستان اهر به جهت موقعیت ویژه و مرکزیت شهرستان‌های همجوار، نیازمند این مرکز و پایگاه اورژانس اجتماعی بود که الحمدالله با پیگیری لازم این امر محقق شد.

محسن ارشدزاده افزود: با راه‌اندازی این پایگاه در اهر، خدمات اجتماعی و مشاوره‌ای در این مرکز به مراجعان در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار ارائه خواهد شد.

وی افزود: در سطح استان ۹۵ پروژه عمرانی و خدماتی شامل ۷۰ واحد مسکونی مسکن که از این تعداد ۲۵ نفرشان خانواده دو معلول هستند، از مسکن مناسب بهره‌مند شدند و ۲۵ مورد مراکز خدمات توانبخشی، اجتماعی، ساختمان‌های ادارات بهزیستی و ۱۱ مرکز اورژانس اجتماعی از جمله این پروژه‌ها هستند که برای اتمام این ۹۵ طرح بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/