آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 28221
سه شنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
سرپرست شهرداری اهر:

امور مربوط به مدارس از اولویت های شهرداری اهر هستند

امور مربوط به مدارس از اولویت های شهرداری اهر هستند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اهر ضمن تشکر از مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اهر به دلیل امضا تفاهم‌نامه فی‌مابین اظهار کرد: طبق اولین تفاهم‌نامه بین آموزش‌وپرورش و شهرداری اهر، قیر تعهد شده توسط آموزش‌وپرورش به شهرداری اهر تحویل داده‌شده ولی به دلیل اینکه اکنون فصل کاری و عمرانی مناسب نیست فعلاً آسفالت‌ریزی انجام نخواهد شد و طبق لیست مدارس این کار در زمان مناسب به انجام خواهد رسید.

وی بابیان اینکه آسفالت‌ریزی محوطه مدارس را نیز جزو تعهدات و دیون شهرداری می‌دانیم گفت: متأسفانه ظرف یک ماه قیمت قیر سه برابر شده و این امر به دلیل مشکلات مالی شهرداری آسفالت‌ریزی را برای ما مشکل کرده است.

سرپرست شهرداری اهر کمک به مدارس از دغدغه‌های شورای شهر و شهرداری اهر است عنوان داشت: در پروژه مهرماه نیز شهرداری اهر تمامی تلاش خود را برای آماده‌سازی مدارس و محیط شهری انجام داده و خود را در این زمینه ثابت کرد این فعالیت‌ها تا حد توان و بهتر از قبل ادامه خواهد یافت.

امید در مورد ساماندهی فضای سبز مدارس اهر نیز برای فصول بهار و تابستان قول مساعد داد و گفت: با همکاری مدیر فعال مدرسه، نیمکت و خط‌کشی محوطه مدرسه زینب کبری (ع) انجام‌شده، دیوار بیرونی آن نیز در صورت مساعد بودن هوا تکمیل‌شده و تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: مجوز حفاری برای مدارس به‌منظور اتصال انشعابات برق و آب در اولین فرصت با همکاری شهرداری صادر می‌شوند تا امور مربوط در اولین فرصت انجام شوند.