به گزارش خبرنگار اهرامروز، ناصر نصیری در جلسه شورای ICT شهرستان اهر که با حضور مدیران وزارت ارتباطات و مدیران کل ارتباطات زیرساخت، مخابرات، پست و تنظیم مقررات آذربایجان شرقی در سالن جلسات فرمانداری اهر برگزار شد، بابیان اینکه استان و شهرستانی در کشور نداریم که از نظر حوزه ارتباطات مشکلی نداشته باشد، اظهار داشت: اگر به وضعیت حوزه ارتباطات استان‌ها و شهرستان‌ها نگاه کنیم می‌بینیم کم و کاستی‌هایی هنوز وجود دارد و اهر در مقایسه با سایر نقاط کشور وضعیت مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: هدف از حضور مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران استانی در شهرستان اهر بررسی مشکلات زیرساختی ارتباطات شهرستان‌های اهر و هریس بوده و سعی داریم هر مشکلی که وجود دارد احصاء و با رفع آن بتوانیم خدمتی برای مردم این شهرستان‌ها کرده باشیم.

مدیرکل امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: اخیراً طرح سؤال نماینده مردم اهر و هریس از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌حق بوده چراکه وی دغدغه پیگیری و رفع مشکلات مردم اهر و هریس را دارند و می‌توان گفت عبدالهی یکی از معقول‌ترین نمایندگان مجلس است و دولت از نظر حمایتی به نماینده اهر و هریس خود را مدیون می‌داند.

نصیری با اشاره به اینکه برخی از همکاران در وزارت ارتباطات از انتقادات و طرح سؤال از شخص وزیر ناراحت می‌شوند، گفت: بعضاً سؤالاتی از سوی نمایندگان مجلس مطرح می‌شود که می‌دانیم از روی غرض‌ورزی است تا دلسوزی و پیگیری مشکلات مردم، اما شخص بنده سؤال از مدیران دولتی و پیگیری مشکلات مردم را با ارزش می‌دانم و تأکید دارم که باید به این نمایندگان احترام گذاشت.

وی اضافه کرد: وقتی از مسئولی، دستگاهی و وزارتخانه‌ای انتقاد می‌شود یعنی آن مسئول، دستگاه و وزارتخانه هنوز زنده است و اگر می‌بینیم از مسئولی یا دستگاهی نقد و انتقادی نمی‌شود یعنی امیدی به فعالیت و اقدامات آن دستگاه وجود ندارد و متأسفانه در برخی مسائل کشور متأسفانه نتیجه اقدامات یا و ناامیدی بوده است.

مدیرکل امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: حال زمان تعارف با یکدیگر و پنهان کردن مشکلات نیست بلکه مسئولان شهرستانی و استانی می‌بایست مشکلات و مطالبات را با جدیت از مسئولان کشوری پیگیری کنند و اگر نقد و انتقاد از مسئول یا دستگاهی نباشد به‌منزله قطع امید از مسئول یا همان دستگاه است به‌طوری که انتقادها باعث پیشرفت و رفع نواقص می‌شود.

نصیری با تأکید بر اینکه اجرای پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان‌بر است به‌طوری که اقدامات وزارت ارتباطات در یک آن به چشم نمی‌آید، گفت: مشکلات ارتباطاتی اهر و هریس با اولویت خاصی از وزارتخانه پیگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: انتقاد و طرح سؤال از وزرای دولت امری عادی و قانونی است چون اگر انتقاد و طرح سؤال از روی دلسوزی باشد قابل‌ستایش است چراکه آن نماینده پیگیری مشکلات مردم را در اولویت قرار داده است ولی در هر حال قول می‌دهیم مشکلات اهر و هریس را به‌صورت خاص پیگیری کنیم.