به گزارش اهرامروز به نقل از تسنیم، عصر امروز و در  آیینی با حضور مدیران شرکت مس و مسئولان شهرستان ورزقان کلوپ فرهنگی ورزشی باشگاه مس در ورزقان افتتاح و برای استفاده تمامی مردم در اختیار عموم قرار گرفت.

این کلوپ با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان ورزقانی با ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی نظیر کافی کتاب، فوتبال دستی، اسنوکر و غیره راه‌اندازی و افتتاح شده است.

حامد نجفی که در ماه‌های اخیر به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس ورزقان منصوب‌شده بود از انجام اقداماتی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی ورزشی باشگاه در ورزقان خبر داده بود که افتتاح کلوپ یکی از اولین اقدامات وی است.

در آیین افتتاح این کلوپ، علیزاده نماینده مردم شهرستان، حجت‌الاسلام پورمحمد امام‌جمعه، یحیوی فرماندار، حجت‌الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل مس ایران، رئیس، اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه مس ورزقان حضور داشتند.

باشگاه فرهنگی ورزشی مس رسالت اجتماعی خود را در ورزقان ایفا می‌کند
مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع مس ایران با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی مس ورزقان رسالت اجتماعی خود را در ورزقان ایفا می‌کند گفت: اولویت اول باشگاه مس ورزقان ایجاد الفت و دوستی بین مردم و جوانان ورزقانی با باشگاه است.

حجت‌الاسلام اصغر توحیدی عصر امروز در آیین افتتاح کلوپ فرهنگی ورزشی باشگاه مس در ورزقان اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی ورزشی در ورزقان ازجمله سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس در منطقه ورزقان است که در همین راستا اقدامات خوبی شروع‌شده است.

مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع مس ایران با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی مس ورزقان رسالت اجتماعی خود را در ورزقان ایفا می‌کند گفت: اولویت اول باشگاه مس ورزقان ایجاد الفت و دوستی بین مردم و جوانان ورزقانی با باشگاه است.

 

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم فوتسال باشگاه در قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور و جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای حضور مقتدرانه تیم فوتسال مس ورزقان به‌عنوان نماینده قاره کهن در جام باشگاه‌های جهان صورت گرفته و اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز مسر هستند، موفقیتی دیگر را برای مردم ورزقان به ارمغان آورند.

مشاور فرهنگی مدیرعامل مس ایران، در بخش دیگری از سخنانش به تشکیل تیم‌های پایه باشگاه مس ورزقان اشاره کرد و گفت: تشکیل تیم «ب» فوتسال با ترکیب کاملاً بومی از بازیکنان ورزقانی و تیم‌هایی نظیر دومیدانی و غیره که جوانان ورزقانی در آن‌ها استعداد دارند ازجمله اقدامات باشگاه است.

وی تلاش برای ارتقاء جایگاه فرهنگی شهرستان و حفظ فرهنگ غنی اسلامی منطقه را از دیگر برنامه‌هایی دانست که با همراهی و هماهنگی مسئولان شهرستان در قالب برنامه‌های قرآنی، تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه‌ها و غیره انجام می‌شود.

کلنگ زنی احداث سکوهای سالن ورزشی باشگاه مس در ورزقان به‌منظور انتقال بازی‌های تیم فوتسال مس سونگون به ورزقان دیگر قول مشاور فرهنگی مس به مردم ورزقان بود که بلافاصله بعد از افتتاح کلوپ انجام شد تا طی چند ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

امام‌جمعه ورزقان نیز در این مراسم افتتاح کلوپ فرهنگی باشگاه مس در ورزقان به فال نیک گرفت و اظهار داشت: وجود مراکز این‌چنینی می‌تواند موجب غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان ورزقانی شده و بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش دهد.

تلاش برای انتقال بازی‌های خانگی تیم فوتسال مس سونگون از تبریز به ورزقان  

مدیرعامل باشگاه مس ورزقان نیز در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم گویی، از حمایت‌های مدیران ارشد شرکت ملی مس به‌ویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مشاور فرهنگی ورزشی ایشان و مدیرعامل مس سونگون به جهت حمایت از برنامه‌های باشگاه مس در ورزقان تشکر کرد.

وی همراهی و حمایت‌های نماینده مردم، امام‌جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان را در برنامه‌های باشگاه مس ورزقان بسیار قابل‌توجه برشمرد و  افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی مس ورزقان تمامی توان خود را برای ایفای رسالت اجتماعی خود در منطقه انجام می‌دهد.

حامد نجفی تصریح کرد: طبق قولی که مردم ورزقان داده‌ایم تمام تلاش خود را انتقال بازی‌های تیم فوتسال باشگاه به ورزقان و زمینه‌سازی برای حضور تعداد قابل‌توجهی از بازیکنان خطه قهرمان‌پرور در تیم فوتسال باشگاه انجام داده‌ایم.

نجفی با تأکید بر اینکه سیاست شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیرعامل مس منطقه ایفای نقش بیش‌ازپیش در مسائل ورزقان است، ابراز امیدواری کرد؛ در آینده اقدامات بهتر و مؤثرتری از سوی باشگاه مس در ورزقان صورت گیرد.

انتهای پیام /