به گزارش اهرامروز به نقل از ایرنا، زاهد محمودی در جلسه شورای اداری اهر، با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم، ضمن تذکر به روسای ادارات اظهار کرد: با هر گونه سوء استفاده از امکانات دولتی بر علیه یا له هر یک از کاندیداهای احتمالی برخورد می شود و هیچ یک از مسوولان دولتی حق ندارد از امکانات و موقعیت های اجرایی خود برای تبلیغ فرد و یا جناحی استفاده کند و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی افزود: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری اهر فراهم شده است و ثبت نام کنندگان از دهم آذر می توانند با مراجعه به محل فرمانداری اقدام به ثبت نام کنند.

فرماندار اهر همچنین بر نظارت جدی دستگاه های مربوط برای کنترل و نظارت قیمت کالا و خدمات تاکید کرد و گفت: جلسات مستمر هفتگی با حضور دستگاه های مرتبط تشکیل می شود تا با نظارت مستمر جلوی سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب گرفته شود.
وی همچنین اعتراض را حق مردم دانست و افزود: باید در راستای رضایت مندی مردم همه تلاش کنیم.

 وظیفه ما زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم است

امام جمعه اهر نیز در این جلسه زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را ضروری دانست و افزود: دشمن زبون و در راس آن استکبار جهانی پس از شکست از جبهه مقاومت اسلامی سعی دارد با تفرقه و ایجاد ناامنی در این کشورها با کمک مالی مرتجعان عربی به امنیت کشورمان لطمه بزند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: خوشبختانه اعلام موضع صریح رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه، نقشه های اراذل و اوباش و اغتشاشگران را در نطفه خفه کرد و ملت ایران با حضور حماسی در راهپیمایی اخیر و محکومیت اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران اقدامات دشمنان را ناکام گذاشت.