به گزارش خبرنگار اهرامروز، مجید خدابخش در جمع مردم شهر بخشایش شهرستان هریس با تبریک عید مبعث با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) به جهت نجات بشر، عاقبت بخیری و خیر دنیا و آخرت انسان به پیامبری مبعوث شده‌اند، اظهار داشت: هدف اصلی ما از حضور در این شهرستان بازدید و پیگیری روند احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز بوده چراکه این بزرگراه برای آذربایجان شرقی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل بزرگراه اهر – هریس – تبریز علاوه بر تسهیل در عبور و مرور بلکه در کاهش تلفات جاده‌ای نیز تأثیرگذار است، افزود: بزرگراه اهر – هریس – تبریز ۹۵ کیلومتر طول دارد که از ۱۰ سال قبل روند احداث آن آغاز شده و حال به لحاظ اهمیت آن تأخیر در احداث اصلاً جایز نیست.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: متأسفانه هفته‌ای نیست که در جاده اهر – تبریز شاهد حوادث جاده‌ای و تلفات جانی نباشیم و در واقع هر تصادف برای جامعه و خانواده‌ها خسارت جبران‌ناپذیر و سنگینی دارد در همین راستا هر لحظه تکمیل این بزرگراه برای ما مهم و با اهمیت است.

خدابخش بابیان اینکه خوشبختانه حدود ۵۰ درصد بزرگراه اهر – هریس – تبریز تکمیل‌شده و در تلاشیم تا ۵۰ درصد باقی‌مانده را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانیم، گفت: شاید تأیید آن بر مدیرکل راه و شهرسازی استان کمی ناممکن باشد اما قول می‌دهیم نهایت تلاشمان را کرده و این بزرگراه را تکمیل کنیم تا حداقل شاهد حوادث جاده‌ای و تلفات جانی نباشیم.

وی در ادامه مهم‌ترین معضل جامعه کنونی را بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: شهرستانی نیست که به آنجا سفر کنیم و تقاضای اشتغال از ما نباشد به همین جهت مردم اکنون چشم به مسئولان دوخته‌اند تا حداقل‌ها را برای آن‌ها تأمین کنیم که یکی از این موارد اشتغال و تأمین معیشت است.

لزوم اصلاح و بهسازی راه‌های ارتباطی روستایی و شهری شهرستان هریس

استاندار آذربایجان شرقی با ذکر اینکه حضور در جمع شهروندان بخشایشی و کلوانق و بازدید از محورهای مواصلاتی از درخواست‌های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بود تا مسئولان استانی از وضعیت محورهای مواصلاتی شهرهای هریس اطلاع داشته باشند و در جریان خواسته‌های مردم شهرها قرار گیرند.

خدابخش با تأکید بر اینکه مسئولان آذربایجان شرقی خدمتگزار مردم غیور و ولایتمدار استان هستند، یادآور شد: مسئولان استانی با باور قلبی بر خدمت بی‌منت برای مردم اعتقاد دارند و همان‌طور که مردم شهر بخشایش از راه دسترسی نامناسب گلایه‌هایی دارند اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی موظف است تا به خواسته به‌حق مردم این شهر جامع عمل بپوشاند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری شعار هر سال را بر مبنای اقتصادی انتخاب می‌کنند این انتخاب شعار نشان از توجه ویژه‌ایشان به مشکلات اقتصادی مردم بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار سایر مسئولان وظیفه‌دارند تا برای جلب رضایت مردم نهایت تلاش را به جهت رونق اقتصادی، رفع مشکلات معیشتی و ریشه‌کن کردن معضل بیکاری به‌کارگیرند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان‌بر لزوم اصلاح و بهسازی راه‌های ارتباطی روستایی و شهری شهرستان هریس تأکید کرد.

انتهای پیام/