به گزارش خبرنگار اهرامروز، راضیه عباسی معروفان در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا رسانه‌ها نمی‌توانند در جلسات انتخاب شهردار اهر حضور یابند؟ گفت: اتفاقاً اعضای شورای اسلامی شهر اهر مشتاق بودند که از امروز جلسات شورا علنی برگزار شود ولی برخی از اعضای شورای شهر تمایلی به حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در صحن شورا را ندارند.

عباسی افزود: گفتیم که شاید بنا بر تمایل برخی از اعضای شورا خدای‌ناکرده اصحاب رسانه و خبرنگاران مورد کم‌لطفی قرار گیرند که آن‌هم برای اعضای شورای اسلامی شهر اهر اصلاً خوب نیست و احتمال اینکه جلسه نهایی تصمیم‌گیری برای انتخاب شهردار جدید اهر با حضور رسانه‌ها صورت گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر ادامه داد: در صورت تمایل تمامی اعضای شورای اسلامی شهر اهر در خصوص حضور اصحاب رسانه در جلسات بررسی گزینه‌های شهرداری اهر از خبرنگاران دعوت می‌کنیم.

وی بابیان اینکه شورای اسلامی شهر یک‌نهاد کاملاً اجتماعی است ولی متأسفانه به یک‌نهاد سیاسی تبدیل شده است، گفت: تبدیل شورا به یک‌نهاد سیاسی برای همه آزاردهنده است و کتمان این موضوع هیچ معنی به غیر از آسیب زدن به شورا ندارد و از طرفی متأسفانه دست‌های پنهان سیاه مانع از واقعیت‌گرایی می‌شود.

عباسی اضافه کرد: انتخابات پدیده‌ای است که اعضای برنده از سوی حامیان خود حمایت و در انتخابات پیروز شده‌اند و همان حامیان با افکار غلط انتظاراتی دارند و عمل به این انتظارات در واقع نادیده گرفتن حقوق شهروندی است و این به‌هیچ‌عنوان پدیده خوبی نیست بنده نیز اصلاً آن را قبول ندارم و بنده هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم که اطرافیانم در تصمیم‌گیری‌ها اعمال‌نظر کنند درحالی‌که نظر من به‌تمامی مردم اهر بوده نه‌فقط چند نفر اطرافیانم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر با تأکید بر اینکه بنده به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر اهر اهداف شخصی ندارم، خاطرنشان کرد: هدف بنده و همکارانم خدمت صادقانه به یک‌صد هزار نفر شهروند اهری است پس بنابراین در نظر گرفتن منافع شخصی کار درستی نیست و باید منافع و خیر و صلاح تمامی شهروندان را در نظر گرفت.

انتهای پیام/