آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » جهاد و مقاومت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 47021
سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر:

برنامه های سالروز ورود آزادگان در شهرستان اهر تشریح شد

برنامه های سالروز ورود آزادگان در شهرستان اهر تشریح شد

احمد ابراهیمی در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی‌مان در گفتگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: ۲۶ مردادماه یادآور جان‌فشانی، ایثارگری و مردانگی است که با صبر و استقامت خود در مقابل دشواری‌های دوران اسارت تاب آورده و امروز سرمشق ایثار و استقامت به شمار می‌روند.

وی بابیان اینکه آزادگان و جانبازان یادگاران زنده شهداء در دوران دفاع مقدس هستند، اظهار کرد: باید از وجود آزادگان سرافراز برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره برد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در این ایام ابراز داشت: ازجمله برنامه‌های متنوعی که برای سالروز ورود آزادگان در نظر گرفته‌شده می‌توان به برنامه بازدید آزادگان از معدن مس سونگون، کمپ گردشگری و مناطق دیدنی شهرستان ورزقان، غبارروبی مزار مطهر شهدا اهر و ورزقان در اشاره کرد.

ابراهیمی با اشاره به دیدار آزادگان با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان اهر عنوان کرد: یک دوره کلاس آموزش خانواده در قالب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دیدار با تعدادی از آزادگان روستایی و شهری و درنهایت غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید آزاده غلامعلی سیفی که با حضور تعدادی از آزادگان سرافراز با حضور در روستای انجرد صورت خواهد گرفت.