آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 46126
چهارشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی ویژه استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی ویژه استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام دکتر یوسف خیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۵۰ نفر از استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دوره‌های دانش‌افزایی ویژه استادان این دانشگاه که توسط دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: دوره‌های دانش‌افزایی با محوریت ارتقاء سطح علمی و معرفتی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و در راستای توانمندسازی آنان برای برقراری تعاملات فردی و اجتماعی در موضوعات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره‌های در گرایش‌های اخلاق حرفه‌ای(۳ دوره) جریان شناسی روشنفکری دینی (۲ دوره) تعلیم و تربیت (۲ دوره) اندیشه سیاسی اسلام (۲ دوره )تاریخ تمدن (۲ دوره) و غرب‌شناسی(۱ دوره) برگزار می‌شود لازم به ذکر است که همه دوره‌های دانش‌افزایی در مرکز ای دی سی دانشگاه برگزار می‌گردند و اکثر دوره‌ها در تابستان برگزار خواهند شد.

خیری ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم بردن اساتید به‌جاهای تاریخی و فرهنگی و زیارتی استان از دیگر برنامه‌های جنبی امسال است. مسئول نهاد رهبری دانشگاه تخصصی شدن آموزش‌های اخلاق حرفه‌ای برای اساتید بالینی و علوم پایه را از ویژگی‌های طرح امسال بیان کرد ضمناً هر دوره به مدت چهار روز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/