به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز که در کارگاه سامان محیط برگزار شد، اظهار کرد: از اولین روزی که فعالیتم را در شهرستان اهر آغاز کردم در خصوص بزرگراه اهر – هریس – تبریز با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی صحبتی داشتیم که وی هم نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا این بزرگراه به اتمام برسد.

وی ادامه داد: در طی سه ماه که زمان راه‌یابی آقای عبدالهی به مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده مردم اهر و هریس زمان سپری می‌شود توانسته به‌اندازه سه سال پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز را تسریع بخشد.

فرماندار اهر بابیان اینکه اقدامات انجام‌شده در احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز قابل‌تقدیر است، گفت: اراده جمعی که در بین مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص بزرگراه اهر – هریس – تبریز به‌صورت ملی ایجاد شده امروز نیز دیدم این اراده در بین پیمانکاران و همکارانشان نیز وجود دارد و تلاش بنده هم همین‌طور است که باید تلاش کنیم تا این پروژه ملی به نتیجه برسد.

محمودی با اشاره به دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور، بیان داشت: در اولین دیدارم با دکتر جبار زاده تأکید کردند که مهم‌ترین و اولویت دارترین پروژه آذربایجان شرقی بزرگراه اهر – هریس – تبریز بوده و اضافه کردند که باید تلاش کنیم این پروژه در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در خصوص اینکه جاده اهر – تبریز مربوط به یک شهرستان می‌شود این ذهنیت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییریافته است.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین وظیفه ما مسئولین پیگیری مطالبات مردم است، گفت: ما به‌عنوان نماینده دولت وظیفه‌داریم تا تلاش‌ها و زحمات پیمانکاران پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز نهایت قدردانی را داشته باشیم.

انتهای پیام/