به گزارش خبرنگار اهرامروز، قادر رمضان پور در دوازدهمین همایش تجلیل از نخبگان علمی – آموزشی منطقه اهر ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر، موفقیت دانش آموزان را به خانواده های آنان تبریک گفته با اشاره به منطق ادیسون (بزرگترین مخترع دنیا) موفقیت را یک درصد نبوغ و ۹۹ درصد تلاش و کوشش وعرق ریختن دانست.

وی برای دانش آموزان پایه دوازدهم، فرصت باقی مانده به کنکور را فرصتی طلایی خوانده و اظهار کرد: حتی اگر از هم  اکنون با پشتکار وتلاش مضاعف برای کنکور مطالعه کنید حتما موفق خواهید شد.

این مقام مسئول رستگار رحمانی نفر اول کنکور تجربی وزبان در کنکور ۸۸ را مصداق عملی این موضوع دانست که در فرصت مطالعه چهار ماه به کنکور، توانست با تلاش مضاعف به این عنوان دست یابد.

وی زحمات دبیران را در موفقیت دانش آموزان منطقه ارج نهاده و تجلیل از مقام شامخ معلمی را در تمامی فرصت های پیش آمده ضروری دانسته و اظهار داشت: در سالتحصیلی جاری، این دومین تجلیل از معلمان تلاشگر می باشد.

وی عنوان کرد که برای رسیدن به قله موفقیت باید از گذرگاه سختی ها وناملایمات عبور کنید و گفت: بعد از توکل به خدا، میزان موفقیت هر فرد  به میزان تلاش وی بستگی دارد.

رمضان پور ضمن دعوت دانش آموزان به استفاده بهینه از کلاس های درس، همراهی اولیا با کنکوری ها را نیز خواستار شد.