به گزارش اهرامروز، محمد یوسف شاکری در نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: خصوصیت ویژه‌ای که انتخابات کشور ما را از سایرین متمایز می‌کند، مشارکت حداکثری مردم است که اراده‌ی جمعی و روح جمعی نیز از این طریق نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: انتخابات ظرفیتی بزرگ است که توانمدی‌ها در تمامی عرصه‌ها از این طریق بازخوانی می‌شود.

وی با اشاره به فضای رقابتی سالم عنوان کرد: مردم با انتخاب فرد اصلح در فضای رقابتی سالم به درک مشترک رسیده و اراده ی جمعی را معنا می‌کنند.

شاکری تصریح کرد: منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور باید امین و خادم مردم باشد.

وی با بیان اینکه تغییر اساسی در وضع کنونی حاکم بر کشور خواسته‌ی اساسی مردم است، گفت: طبق نظرسنجی‌های معتبر، تغییر وضعیتی که به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اشاره دارد، خواسته ی اقشار مختلف مردم اعم از کشاورز، بازاری و کارگر است.

وی با اشاره به اینکه مردم با آرامش به کمال می‌رسند، گفت: منظور تنها آرامش جسمی نبوده و بلکه عزت و ایجاد نشاط نیز نوعی آرامش تلقی می شود و این نیز زمانی تحقق می یابد که اقدامات بر اساس منطق و طبق هماهنگی انجام گیرند.

وی خاطرنشان کرد: باید به منظور ایجاد آرامش در انتخاب اصلح از سوی مردم بسترسازی کرد و به دور از مچ گیری و حرکات احساسی اقدام به تبلیغ کرد.

وی با اشاره به سوابق و مسئولیت‌های “حجت الاسلام ابراهیم رئیسی” گفت: سطح مسئولیت‌هایش در حد سه قوه بوده و او از جنس مردم است.

شاکری افزود: برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری بر اساس عقبه‌ی فکری و شناخت مشکلات جامعه بوده و تلاش‌ها در راستای احقاق حق و روحیه‌ی الهی خواهد بود.

وی تصریح کرد: رئیسی استعدادی است که از مردم دور مانده و فارغ از نگاه گروهی و جناحی، به مجموعه‌ی مسئولیت‌های خود به عنوان خدمت نگاه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با اشرافی‌گری، فساد، تضاد طبقاتی و فقر از مشکلات حاکم بر جامعه‌ی کنونی است که مردم را به ستوه آورده و یکی از اهداف اصلی این نامزد کاهش فقر است.

شاکری افزود: طبق نتایج اعلام شده از سوی تیم هایی که برای رصد مشکلات توسط ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی تعیین شده بودند، تکنلوژی صنعتی فرسوده، مهاجرت نیروی انسانی و مشکلات حوزه‌ی ورزش، عدم توسعه‌ی شبکه‌ی انتقال و توزیع برق و شبکه‌ی ریلی در آذربایجان شرقی از جمله مشکلاتی است که نیاز به چاره اندیشی فوری دارند.

شاکری با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی مشتاق سفر به آذربایجان است، گفت: تمهیدات سفر او به این استان آماده است و زمان دقیق نیز طی روزهای آتی به اطلاع خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگارن عنوان کرد: تمامی اقدامات ستاد تبلیغاتی ما تحت نظارت و حمایت ستاد مرکزی است و اقدامات ستادهای مردمی هیچ تفاوتی با ستاد اصلی در تبریز ندارند.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای مردمی به اصرار خود مردم دایر شده‌اند و اخلاق مداری محور اصلی همه ی ستادهای تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی است؛ به طوری که این ستاد هیچ گونه حرکات احساسی و تخریبی را تایید نمی کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: هر شخصی که به نام این نامزد و حمایت از او بخواهد از اعتقادات مردم سو استفاده کند، از ما نیست و درک تعهد برای اعتلای نظام از اصول حاکم بر همه ی ستادها است.

وی از وجود ۲۲ ستاد در شهرستان های آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: مجموعه ی حرکات تبلیغاتی این ستاد بسیار ساده و عاری از تشریفات است و در تهیه ی پوستر نیز حداکثر صرفه جویی به خرج داده شده و هزینه‌ها در سایر ستادها قابل تامل است.

وی در پاسخ به اینکه برخی اظهار می کنند که حجت الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی از نام امام رضا (ع) سو استفاده می‌کند، گفت: همه ی مومنان به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان ارادت دارند و این علاقه سیری ناپذیر است و از ابراز علاقه به پیشوای هشتم نیز نمی توان به عنوان سو استفاده یاد کرد.
انتهای پیام/