به گزارش اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اهر به مناسبت هفته بسیج با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اهر اظهار داشت: وقتی امام خمینی (ره) دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی را دادند نکات بسیاری را در مورد بسیج و سپاه پاسداران گفته بودند که همه رهنمودهای ایشان نقشه راهی برای سپاهیان است.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی علی‌رغم تمام فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌توان گفت جمهوری اسلامی هر روز با اقتدار، با صلابت تر و قدرتمندتر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر از تدوین ۱۴۰ برنامه عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: دیدار فرماندهان سپاه، مدیران رده‌های بسیج و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با امام جمعه اهر، یادواره شهدای طلاب و روحانیون، ویژه‌برنامه طرح شهید بهنام محمدی، نشست روشنگری (گفتمان مسجد محور) و یادواره شهدای روستای افیل جزو برنامه‌های نخستین روز هفته بسیج است.

ایمانی برگزاری ۸ یادواره شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان اهر در شهر و روستاها را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد، گفت: انشاالله بعد از برنامه‌های هفته بسیج، یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با حضور خانواده‌های شهدا، شخصیت‌های کشوری و لشکری، مسئولان استانی ۵ دی‌ماه در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه خدمات درمانی به شهروندان اهری به مناسبت هفته بسیج در کلینیک شفاء ارسباران ارائه می‌شود، ابراز داشت: یکی دیگر از برنامه هفته بسیج ارائه خدماتی درمانی رایگان به شهروندان اهری بوده که به مدت سه روز در کلینیک شفاء ارسباران به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با ذکر اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال را بر مبنای شعار این هفته تدوین و اجرایی می‌کنیم، تصریح کرد: افتتاح سه واحد مددجوی به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد از دیگر برنامه‌هاست این در حالی است که مجموع واحدهای مددجویی در حال احداث ۷ واحد بوده اما سه واحد برای هفته بسیج آماده واگذاری است.

ایمانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار مسئولان شهرستان با رزمندگان دوران دفاع مقدس، افتتاح خانه عالم روستای دوشتور، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست تبیین سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان، همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، یادواره‌های شهدای محلات، روستایی و کارمندی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم را از دیگر عناوین برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد.

وی از برگزاری اجتماع ۹۰۰۰ نفری ” شکوه مقاومت و حضور حماسی بسیجیان ” هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ۵ آذرماه سالجاری در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: بسیجیان در راستای تأمین امنیت مناطق شهری و روستایی و به‌منظور همکاری با نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت در گشت‌های بسیج حضور مؤثری خواهند داشت.

انتهای پیام/