به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در آیین تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر با اشاره به اینکه راضی به تغییرات در مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهر نبودیم، اظهار کرد: البته تغییرات در هر دستگاه شاید باعث تحولاتی بوده باشد و زمانی که مدیر دستگاه علاقه فعالیت دارد ولی شرایط برای فعالیت وی وجود ندارد اما ما از مدیر سابق بنیاد مسکن رضایت کافی را داشتیم.

وی افزود: با توجه به تعداد بالا و گستردگی روستاها، محرومیت در شهرستان اهر نیز به‌وضوح قابل‌لمس است، مدیرکل بنیاد مسکن استان که اصالتاً متعلق به این منطقه هستند امیدواریم به روستاهای این منطقه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه روستائیان نسبت به بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی رغبت چندانی نشان نمی‌دهند، یادآور شد: توان مالی اهالی روستاها پایین بوده و بایستی با پرداخت تسهیلات کم‌بهره روستائیان را برای مقاوم‌سازی مساکن تشویق و ترغیب کنیم.

محمودی در پایان با تأکید بر اینکه همه هدفمان عمران، آبادانی و توسعه روستاهاست، خاطرنشان کرد: باید هدف ما جلب رضایت مردم باشد و امروز که مدیری جدید به جمع مدیران شهرستان اهر می‌پیوندد امیدواریم در راستای توسعه روستاها قدم بردارد ما نیز برای مدیر جدید بنیاد مسکن آرزوی توفیق می‌کنیم.