به گزارش خبرنگار اهرامروز، راضیه عباسی معروفان در آیین معارفه سرپرست شهرداری اهر، اظهار داشت: کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری اهر در هر دوره شورای اسلامی شهر نقش مؤثری از خود ایفاء کرده‌اند شاید در دوره‌ای پررنگ و در دوره‌ای کم‌رنگ باشد ولی شورا قدردان زحمات کارکنان مجموعه شهرداری است.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت شورای پنجم شهر اهر این است که با راهکارهای اصولی و قانونی شهرداری اهر را با روش‌های بهینه و مطلوب ملزم به خدمات‌رسانی برای مردم کند و بایستی سعی کنیم تا تمامی فعالیت‌ها و حرکاتمان قانونمند باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر ادامه داد: زمانی که مردم از دستگاه و نهادی ببینند با آن‌ها با احترام رفتار شده و خدمت صادقانه انجام می‌دهند با دید مثبت به آن دستگاه و نهاد نگاه می‌کند و اگر خدای‌ناکرده مردم احساس کنند که به آن‌ها احترام قائل نمی‌شوند و خدمات مطلوب ارائه نمی‌گردد خود به خود دیدگاه مردم نسبت به دستگاه و نهاد منفی خواهد بود.

عباسی با اشاره به اینکه شهرداری اهر را به‌جایی خواهیم رساند که هم به مردم احترام گذاشته و هم خدمات مطلوبی ارائه دهد، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اهر با انتخاب اکبر عطایی به‌عنوان سرپرست شهرداری سعی کردند تا انتخاب یکدست بوده باشد و اولویت در انتخاب شورا این بود که فردی از داخل مجموعه شهرداری بوده و با سابقه باشد.

گفتنی است اصغر فتح زاده، بهبود جعفری، بهبود سعادتی، ابوالفضل بابایی دایلاری و میر جلال الدین موسوی از اعضای شورای اسلامی شهر اهر در این مراسم نکته نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/