لیلی اکبرزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اظهار کرد: طرح همای رحمت هرساله در ایام ماه مبارک رمضان با مشارکت جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه سال قبل ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد گفت: امسال نیز با کمک خداوند و یاری خیرین و نیکوکاران توانستیم با افزایش ۲۰ درصدی این میزان را به ۶۰۰ بسته غذایی و بهداشتی افزایش دهیم.

رئیس بهزیستی شهرستان اهر ارزش ریالی بسته‌های غذایی و بهداشتی را ۹۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: ۹۰۰ هزار ریال  از هزینه بسته‌های غذایی و بهداشتی با مشارکت جمعیت هلال‌احمر و بقیه توسط اداره بهزیستی شهرستان اهر تأمین‌شده است.

اکبرزاده ارزش ریالی بسته‌های غذایی و بهداشتی توزیع‌شده در سال ۹۶ را ۲۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: خوشبختانه امسال این رقم با افزایشی ۱۰۰ میلیون ریالی به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش‌یافته که از تمامی خیرین و نیکوکاران عزیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی به دیگر فعالیت‌های بهزیستی شهرستان اهر در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت و ابراز داشت: علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم نیز در درب منازل و یا در مساجد شهرستان اهر بین مددجویان بهزیستی توزیع خواهد شد.