به گزارش خبرنگار اهرامروز، ستاد انتخابات شهرستان اهر با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، به اطلاع اهالی محترم حوزه انتخابیه اهر و هریس می‌رساند ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی میان‌دوره‌ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از تاریخ ۹۵/۱۲/۸ تا ۹۵/۱۲/۱۴ جمعاً به مدت ۷ روز همه‌روزه به عمل خواهد آمد.

سید محمد عابدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام کاندیداهای میاندوره ای مجلس دهم در اهر و هریس از صبح امروز شروع شده است، اظهار کرد: از بدو آغاز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات میاندوره ای مجلس دهم در اهر و هریس ۴ نفر نام نویسی کردند و مابقی کاندیداهای فرصت یک هفته ای برای ثبت نام دارند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: در راستای برگزاری میاندوره ای مجلس دهم ۱۴۵ صندوق اخذ رای پیش بینی کرده ایم که ۸۷ صندوق رای گیری در روستاها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه از مجموع صندوق های اخذ رای ۸۳ صندوق سیار و ۶۲ صندوق ثابت در شهرستان اهر خواهیم داشت، گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور اندیشیده شده و در این رابطه هیچ گونه مشکلی نداریم.

عابدی با ذکر اینکه بیش از ۳ هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات شهرستان اهر را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۸۳ هزار نفر در اهر و ۵۰ هزار نفر در هریس واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس هستند.

لازم به ذکر است، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم حوزه اهر و هریس می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم تا پایان روز ۱۴ بهمن ماه ۹۵ به فرمانداری یا وزارت کشور مراجعه و ثبت نام نمایند.

طبق اعلام ستاد انتخاباتی حوزه اهر، ثبت نام از داوطلبان همه روزه صرفا از ساعت ۸ تا ۱۴ بعمل خواهد آمد.

در همین راستا دبیر ستاد انتخابات کشور نیز گفته که در نخستین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس‌ ۱۵ نفر ثبت نام کردند از این ۱۵ نفر، ‌۴ نفر در وزارت کشور و ۱۱ نفر در ۴ حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان ثبت نام کردند.