به گزارش خبرنگار اهرامروز، جعفر حیدری، معاون پرورشی آموزش و پرورش اهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر ۵۸ پایگاه اوقات فراغت شامل مدارس، پژوهش‌سرا، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، کانون ورزشی و دارالقرآن در شهرستان اهر داریم.

وی از ثبت‌نام ۵۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان اهر تا هفته گذشته خبر داد و افزود: از نظر کلاس‌های اوقات فراغت بین آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و شهرداری موازی‌کاری وجود دارد و حقیقتاً متولی اصلی برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت مربوط به آموزش و پررش است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اهر ادامه داد: امسال زمان تبلیغات کلاس‌های اوقات فراغت را به پیش‌تر از امتحانات نهایی آوردیم که خوشبختانه استقبال در حوزه ورزشی به قدری مطلوب بود که نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ ثبت‌نام دانش‌آموزان رشدی بیش از ۱۰۰ درصدی را داریم.

اعتباری به کانون فرهنگی شهید فهمیده اهر تخصیص داده نمی‌شود

حیدری بابیان اینکه کانون فرهنگی شهید فهمیده اهر به دلیل خودگردان اعلام شدن، ریالی اعتبار برای سامان‌دهی این مجموعه تخصیص داده نمی‌شود، گفت: در زمان زلزله از کانون فرهنگی شهید فهمیده اهر به عنوان مرکز اسکان استفاده شد و به دلیل استفاده از انشعابات هنوز نتوانسته‌ایم بدهی انشعابات را پرداخت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق تعامل و همکاری با شهرداری اهر، فضای سبز کانون شهید فهمیده اهر بازسازی می‌شود و در جهت برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت سالن بدن‌سازی را نیز در این مجموعه راه‌اندازی کرده‌ایم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اهر یادآور شد: از رسانه‌ها و خیرین تقاضا داریم با حمایت از آموزش و پرورش شهرستان اهر تمامی نقص‌ها و کم و کاستی‌ها آموزشی جبران می‌شود لذا انتظار امروز دستگاه تعلیم و تربیت از خیرین و مردم، حمایت است.

انتهای پیام/