آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57051
جمعه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
وزیر صنعت، معدن و تجارت در کلنگ‌زنی مجتمع فولاد نگین اهر مطرح کرد؛

جایگاه صنعتی شهرستان اهر احیاء شود/ دولت برای رونق صنعت در مناطق محروم کشور تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، رضا رحمانی در آیین کلنگ‌زنی مجتمع ذوب فولاد نگین اهر با اشاره به اینکه زمین در شهرک‌های صنعتی صرفاً برای احداث کارخانجات واگذار می‌شود اظهار داشت: وقتی فردی از شهرک صنعتی جهت احداث کارخانه یا واحد خریداری کرده و تغییر کاربری می‌دهد حق فروش ندارد به دلیل اینکه این امر زمین‌خواری تلقی می‌شود.

وی افزود: بنده به عنوان وزیر صنعت، اختیارات لازم را جهت اعمال حداکثر تخفیف در واگذاری زمین در شهرک صنعتی اهر و حداکثر تقسیط زمین‌های واگذار شده را به فرماندار شهرستان تفویض می‌کنم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با این وجود انتظار می‌رود زمین‌هایی که واگذار می‌شود صرفاً به کسانی باشد که عزم جدی برای احداث کارخانه یا واحد صنعتی دارند و بنده اعلام می‌کنم در صدور مجوزها نیز محدودیتی قائل نمی‌شویم.

رحمانی بابیان این‌که دولت برای رونق صنعت در مناطق محروم کشور تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: جایگاه صنعتی اهر بیش از این‌هاست لذا انتظار ما این است که مسئولان مربوطه با تحرک و فعالیت‌هایشان جایگاه صنعتی شهرستان اهر را احیا کنند.

وی در پایان با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم اهر و هریس گفت: هیچ کس هم نداند ما می‌دانیم پیگیری‌های آقای عبدالهی بوده تا پروژه‌های بزرگی همچون آهک هیدراته، مجتمع فولاد و ذوب چدن در شهرک صنعتی اهر احداث شود و از این بابت که با ما همکاری کردند سپاسگزارم.

انتهای پیام/