به گزارش اهرامروز، پیام سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران (قره‌داغ) که با حضور گروه‌های نمایشی از ۱۳ استان کشور در بخش‌های حصنه‌ای، خیابانی و آیینی سنتی در شهرستان اهر برگزار شد، پیام داد.

در پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران آمده است؛ غدیر چشمه جوشان معرفت و معیار سنجش دین‌داری است، در این فرهنگ غنی و روح‌بخش بزرگان و فرهیختگانی بالنده و از آن سرچشمه زلال، روح و اندیشه‌شان لبریز شده است.

وی می‌افزاید: تقارن برگزاری رویداد فاخر جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران که هنری آمیخته به حکمت و دانش و اکنده از معرفت و بینش است، به ایام دهه امامت و ولایت را به فال نیک می‌گیرم.

صالحی تاکید می‌کند: هنرمندان عرصه هنر فاخر تئاتر علاوه بر خلاقیت هنری، مراتب و مدارج اندیشه والای انسانی را که تعالی و بالندگی جامعه را در پی دارد، در آثار خود متجلی می‌سازند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید می‌کند: منطقه ارسباران ظرفیتی عظیم و سرمایه‌های تمام نشدنی دارد که جشنواره‌هایی چون تئاتر کوتاه ارسباران می‌تواند در شناساندن تاریخ و فرهنگ این منطقه و رشد و شکوفایی آن تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه این پیام گفت: این جشنواره با استقبال گروه‌های نمایش از سراسر کشور روند رو به رشدی دارد و مایه مباهات است گه سیزدهمین دوره تئاتر کوتاه ارسباران با حضور علاقه‌مندان به این هنر فاخر برگزار و زمینه‌ای را فراهم کرده است تا هنرندان این عرصه با اتکای بر داشته‌ها و آموخته‌های خود، خالصانه به خلق آثاری ماندگار بپردازند.

این‌جانب ضمن آرزوی آینده‌ای درخشان برای این جشنواره، مراتب سپاس خود را تقدیم هنرمندان عزیزی می‌کنم که با آثار خود بر غنای این جشنواره افزودد. هم‌چنین از برنامه‌ریزان و برگزارکنندگان این رویداد در شهرستان اهر، تقدیر و سپاس‌گذاری داشته و از خداوند متعال تداوم توفیقات عزیزان و عزت و سربلندی ایران اسلامی را خواستارم.

انتهای پیام/