جعفر رزمی در گفت و گو با خبرنگار اهرامروز اظهار کرد: بسیج سازندگی در راستای مأموریت ذاتی که محرومیت‌زدایی و به‌کارگیری جوانان در قالب اردوهای جهادی است پروژه‌های متعددی در استان اجرا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی از اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه عمرانی طی سال جاری در سطح استان توسط بسیج سازندگی خبر داد، افزود: این ۳۰۰ پروژه با استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج سازندگی نواحی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۷۰ خانه محروم برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) طی سال جاری و توسط بسیج سازندگی در آذربایجان شرقی احداث می‌شود، گفت: علاوه بر این ۱۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی امسال در استان اجرا می‌کنیم و بخش عمده این پروژه‌ها با استفاده از اردوهای جهادی و مردم در حال اجرا است.

رزمی با ذکر اینکه اغلب پروژه‌ها بسیج سازندگی آغازشده و تعدادی دیگر نیز به‌زودی کلید خواهد خورد، خاطرنشان کرد: آن طوری که برای به‌کارگیری جوانان در قالب اردوهای جهادی در نظر گرفته‌ایم و امسال برای به‌کارگیری ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب اردوهای جهادی در سطح استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی اجرای طرح‌های عام‌المنفعه، محرومیت‌زدایی و زودبازده، احداث خانه عالم، آب‌رسانی، خانه محروم و غیره را از اولویت‌های بسیج سازندگی استان دانست.