به گزارش خبرنگار اهرامروز، سمیه رضایی در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی ویژه بانوان شهرستان اهر که در سالن تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد هرجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود.

وی افزود: همچنان که بیانات مقام معظم رهبری نیز روشن است ما باید حماسه ۹ دی را برای نسل جوان و نسل های آینده چنان تبیین کنیم که با روشنگری و گفتن حقایق برای نسل های آینده بیش از پیش انقلاب شناسانده شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه حماسه ۹ دی خود کمتر از انقلاب نیست، گفت: انقلابی که در آن مردم با ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه تمام توطئه ها و فتنه امگیزی ها خاموش و پشتیبان ولایت فقیه شدند.

رضایی ادامه داد: جامعه زنان همچون گذشته نسبت به آشوب ها و فتنه انگیزی های اخیر هوشیار و بیدار بوده و پا به پای مردان با رصدی کامل عوامل و مسائل فتنه در هر زمان و مکان درصدد نقش بر آب کردن نقشه های شوم و پلید فتنه انگیز داخلی و خارجی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که بیانات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای همچون چراغ فروزان و مشعل هدایت می باشند و تا زمانی که ولایت فقیه معیار و سنجش ما در تمامی امور باشد مطمئناً هیچ تهدید و توطئه ای کارساز نخواهد بود.

انتهای پیام/