به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر به مناسبت دهه امامت و ولایت، با تعدادی از والدین معظم شهدای سادات دیدار و با آنان گفتگو کرد.
آیت‌الله حاجی‌زاده در این دیدارها بابیان اینکه ملاقات با والدین معظم شهدا و ایثارگران باعث دلگرمی و قوت قلب است افزود: همه ما مدیون جامعه ایثارگری هستیم و وظیفه‌داریم به انحای گوناگون، مراتب قدردانی خود را به آن‌ها نشان دهیم.
امام‌جمعه شهرستان اهر ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را فراموش‌نشدنی خواند و اظهار کرد: تکریم این قشر معزز، وظیفه‌ای اصلی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم به این بزرگواران و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پرچم‌داران دفاع از ولایت هستند که همواره پشتیانی خود از نظام، انقلاب و ولی‌فقیه را به منصه ظهور رسانده‌اند.
گفتنی است، در این دیدارها که احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و موسی صفی فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز حضور داشتتند از مقام و منزلت والدین معظم شهیدان «سید حسین توفیقی» و «میر احمد موسوی» تجلیل شد.
انتهای پیام/