به گزارش خبرنگار اهرامروز، جلسه کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر این شهرستان به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات این دهه با حضور اعضای کمیته برگزار شد.

احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر و مسئول کمیتهٔ ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر این شهرستان ضمن تشریح اقدامات این کمیته، گفت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها، حماسه‌آفرینی‌ها و پیروزی‌های ملت ایران و به ثمر نشستن خون شهدا است و اتحاد حول محور ولایت، رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و همدلی و وحدت مردم رمز پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود.

ابراهیمی افزود: شهدا و ایثارگران در طول عمر بابرکت نظام همواره با فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های خود نقش به سزایی در شکل‌گیری و تداوم انقلاب ایفا کرده‌اند و با نثار خون مطهر خود باعث بارور شدن شجره طیبه انقلاب اسلامی شده‌اند.

رئیس کمیته ایثارگران شهرستان اهر با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری و احیای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است، این فرصت را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مغتنم شمرد و گفت: بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن به معنای بزرگداشت آرمان‌های اسلامی و اعتقادات دینی است، که جوهره انقلاب را تشکیل می‌دهند.

ابراهیمی اعلام داشت: بیش از ۳۰ برنامه از سوی کمیته ایثارگران جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۶ در این شهرستان پیش‌بینی‌شده است که امیدواریم مردم شهیدپرور و خانواده‌های شاهد و ایثارگر با حضور گسترده در برنامه‌های این ایام، ادامه‌دهندهٔ راه شهدا و اهداف بلند حضرت امام خمینی (ره) باشند.

انتهای پیام/