آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 53924
پنجشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر:

دولت‌مردانی که انتقادپذیر نباشند معمولاً از رسانه‌ها فاصله می‌گیرند

دولت‌مردانی که انتقادپذیر نباشند معمولاً از رسانه‌ها فاصله می‌گیرند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، راضیه عباسی‌معروفان، سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر در ادامه این مراسم، تولید یک نشریه یا رسانه را نشان‌گر توسعه فکری منطقه دانست و اظهار داشت: اگر نشریه‌ای نتواند در توسعه منطقه تاثیرگذار باشد و تاثیرگذاری خود را از دست دهد احیای آن کاری بس سخت خواهد بود و رمز موفقیت نشریات و رسانه‌ها این است که ندای مطالبات مردم از آن منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه دولت‌مردانی که انتقادپذیر نباشند معمولاً از رسانه‌ها فاصله می‌گیرند، افزود: برخی از دولت‌مردان برای فرار از پاسخگویی به رسانه‌ها و مطالبات مردم از رسانه‌ها فاصله می‌گیرند و برخی دیگر از مسئولان که علاقه‌مند به توسعه و رفع ایرادات هستند از رسانه‌ها می‌خواهند تا او را نقد کنند اما انتظار می‌رود نشریات و رسانه‌ها پرورش‌دهند الگو در جامعه باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر ادامه داد: اگر رسانه‌ها منصفانه قلم‌فرسایی کنند و غرض‌ورزی نکنند مطمئناً موفق خواهند بود و در عین حال که مطالبات مردم را منعکس می‌کنند بهتر است برای ترویج فرهنگ تشکر نیز تلاش کنند.

عباسی‌معروفان در ادامه از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست تا اهری‌های توانمند و مدیر را برای توسعه شهرستان اهر دعوت کنند، گفت: متاسفانه بعضاً نام مفاخر و مشاهیر اهر را که آثار و خدمات آن‌ها هنوز باقی‌مانده نادیده می‌گیرند و به همین دلیل بسیاری از اهری‌های توانمند و کاربلد چون می‌بینند خدمات گذشتگان فراموش شده علاقه‌ای به بازگشت و خدمت به زادگاهشان ندارند.

وی در پایان از برگزاری همایش تجلیل از مؤلفان و نوسیندگان اهری در اوایل اسفندماه سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون از رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران برای حضور در همایش تجلیل از مؤلفان و نوسیندگان اهری دعوت می‌کنم و امیدوارم با برگزاری این همایش بتوانیم حداقل از زحمات مؤلفان و نوسیندگان اهری قدردانی کنیم.