به گزارش خبرنگار اهرامروز، رحیم شهرتی‌فر عصر امروز در آیین افتتاح سیلوی آرد کیارش اهر با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصولی دولت تدبیر و امید تأمین امنیت غذایی است، اظهار داشت: گندم به‌عنوان محصول استراتژیک در دنیا و کشور ما شناخته‌شده و برایمان اهمیت دارد به‌طوری که به دلیل بارش‌های مطلوب دولت توانسته بیش از ۱۰ میلیون تن گندم در سیلوها ذخیره‌سازی کند.

وی افزود: از این‌که می‌شنویم بیش از میزان مصرف جمعیت شهرستان اهر، گندم در سیلو ذخیره‌سازی شده و این امر بسیار خوشحال‌کننده است در حالی که ذخیره نیاز بیش از یک سال گندم در اهر اطمینان خاطر به مردم و مسئولان می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، وجود برخی چالش‌های اقتصادی را غیرقابل‌انکار دانست، گفت: جنگی که امروز بین ایران و دشمنان از آن یاد می‌کنیم اگر بخواهیم در دو جمله خلاصه کنیم می‌گوییم جنگ فعلی ما بین اقتدار و ضعف است، جنگ بین امید و ناامیدی است.

شهرتی‌فر ادامه داد: دولت تدبیر و امید برای اینکه در دنیا ایران هراسی را کنار بگذارد و نگاه‌ها را نسبت به ایران عوض کند و ایران را به‌عنوان حامیان تروریسم و اهل خشونت معرفی نکنند با سیاست اصولی برد برد با دنیا تعامل می‌کند و در کمال اقتدار و عزت تفاهم‌نامه‌ای موسوم به برجام را امضاء کردند.

وی با ذکر اینکه سیاست برد برد که دولت تدبیر و امید به دنبال آن بود اسباب نگرانی صهیونیست‌ها، وهابی‌ها و حامیان آن‌ها آمریکا را به دنبال داشت، گفت: تلاش آمریکایی‌ها در سیاست برد برد که جمهوری اسلامی به دنبال آن بود می‌خواستند این سیاست را به باخت تبدیل کنند، اگر قرار بود جمهوری اسلامی در توافق بین‌المللی برجام تن به ذلت دهد ماه‌ها ابر قدرت‌های دنیا را دور میز مذاکره جمع نمی‌کرد هر چند کشاندن قلدرها به پشت میز مذاکره نشان از اقتدار ایران بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با توجه به این‌که دشمنان در خیال باطن سعی داشتند تا نگذارند ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرد اما ملت ایران نه‌تنها در مقابله با دشمنان سرسخت و دلیر هستند بلکه مصمم و امیدوار به آینده بوده و از طرفی هم ایمان و اعتقاد قلبی دارد.

شهرتی‌فر افزود: در عین حال که سرسختانه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت می‌کنیم باید به آن‌هایی که ناامیدی را به جامعه پمپاژ می‌کنند بفهمانیم که این کار جزء خیانت به مردم نیست.

وی بابیان اینکه جامعه ما از یکسری کاستی‌ها و ناراستی‌ها رنج می‌برد، گفت: مردم از شنیدن اخبار خیانت به بیت‌المال یا از اینکه فرزند فلان شخصیت چه اقدام ناشایستی کرده و یا فلان کسی میلیاردها اختلاس کرده را نمی‌توانند تحمل کنند. در شرایطی که مردم مشکلات عدیده‌ای دارند می‌بایست تنبلی، سستی و سهل‌انگاری را کنار بگذاریم و اکنون زمان آن نیست که دست روی دست بگذاریم و عادی حرکت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: استانداری آذربایجان‌شرقی و فرمانداران به‌عنوان نمایندگان عالی دولت در استان و شهرستان‌ها در شرایط فعلی باید نظارت کامل و دقیق داشته باشند و هرجایی که مدیران دولتی احساس می‌کنند می‌بایست نظارت‌ها را جدی‌تر کنند و وقتی عملکردهای دولتمردان برای مردم قابل‌قبول خواهد بود که خدمات صادقانه ارائه داده و آن‌هایی که خیانت علیه ملت مرتکب شده‌اند را مجازات کنیم.

شهرتی‌فر با تأکید بر اینکه برخی‌ها در کمال بی‌انصافی همه مدیران را خائن خطاب می‌کنند در عین حال که افراد خائن در بدنه دولت جایی ندارند و حتی کار را به‌جایی می‌رسانند خدمات را که در زندگی مردم تأثیرگذار بوده را نادیده گرفتند، تأکید کرد: مردم ما مردمی قدردان است و آن‌هایی را صادقانه تلاش می‌کنند و آن‌هایی که مرتکب خیانت می‌شوند را به‌خوبی می‌شناسند.

وی ابراز داشت: در طول خدمتم تجربه کرده‌ام و وقتی به شهرستان‌ها سفر می‌کنم می‌بینم کدام فرماندار و بخشدار عملکرد خوبی داشته یا خیر و اینکه وقتی از مدیران دولت تعریف می‌کنند چاپلوسی است یا نه، این مسائل کاملاً مشخص می‌شود ولی در مورد مردم استان باید بگویم وقتی بدانند مدیران دولتی صادقانه خدمت کرده‌اند یقیناً از آن‌ها حمایت می‌کنند و اگر ببینند مدیران صادق را خائن خطاب می‌کنند خود با آن افراد برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/