به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در اهر، اظهار داشت: تقارن دفاع مقدس و محرم نشان‌گر تداوم قیام کربلا را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس به خاطر مردمی بودنش آن را ماندگار کرده است، افزود: در دوران دفاع مقدس خوشبختانه با رهبری امام خمینی(ره) و همت والای ملت ایران دشمن بعثی با حمایت‌هایی که آن می‌شد ولی در برابر رزمندگان اسلام عاجز و ناتوان بودند.

محمودی ادامه داد: ایران در حکومت‌های پیش از نظام جمهوری اسلامی در هر جنگی که با دیگر کشورها داشت قسمتی از خاک کشور را از دست می‌دادند و در دوران دفاع مقدس نیز دشمن به شهرها تجاوز و بمباران کرد ولی یکی دیگر از افتخارات دوران دفاع مقدس حفظ خاک میهن اسلامی بود و رزمندگان اجازه نداند حتی یک وجب خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا هنوز به اقتدار جمهوری اسلامی پی نبرده است، یادآور شد: مردم و نظام جمهوری اسلامی دست‌به‌دست هم داده و امنیت و آرامش پایداری را به ارمغان آورده‌اند که مدعیان قدرت جهان از این امنیت بهره‌مند نیستند.

انتهای پیام/