به گزارش اهرامروز، رضایت پرویزی در همایش مردمی حامیان حجت الاسلام دکتر حسن روحانی و فعالین حوزه سلامت در شهرستان اهر، اظهار کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمان تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا را امضاء کردند و این دستور تا سال ۷۸ این اتفاق نیفتاد و دولت اصلاحات این فرمان را اجرایی کرد به‌طوری که دستور امام راحل ۲۰ سال به تعویق افتاده بود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب شورا، شهردار، نماینده و رئیس‌جمهور از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی در کشور است، افزود: اگر مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) انقلاب نمی‌کردند شاید اکنون معنی و مفهوم آزادی به‌خوبی درک نمی‌کردیم و انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، شعار انقلاب اسلامی استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود و اکنون دوباره می‌خواهیم با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور را تعیین کنیم.

رئیس کمیته سلامت ستاد روحانی در آذربایجان شرقی ادامه داد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دو خط و اندیشه فکری و جریان سیاسی در کشور فعالیت دارد و در حال حاضر حجت‌الاسلام روحانی نماینده ملت ایران و یکی از خطوط فکری است، خط‌های فکری و اندیشه‌ها هر دو به قانون اساسی اعتقاد و قبول می‌کنند.

پرویزی با ذکر اینکه ولایت مطلق فقیه محور اتحاد و همبستگی تمامی ملت، قوم‌ها و جریان‌های سیاسی در کشور است، گفت: متأسفانه برخی‌ها دم از اسلام می‌زنند ولی در عمل به آن اعتقاد راسخ ندارند.

وی اضافه کرد: مردم به‌خوبی آگاهی دارند که چه کسی به دنبال قدرت برای انجام چه‌کارهایی است و از طرفی برخی برای منافع شخصی خود به قاچاق روی می‌آوردند که خوشبختانه یکی از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید جلوگیری از قاچاق است در حالی که تا پایان دولت دهم ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می‌شد ولی اکنون با تدابیر دولت یازدهم این رقم به ۱۲ میلیارد دلار رسید ولی هنوز قاچاق به‌طور کلی ریشه‌کن نشده است.

رئیس کمیته سلامت ستاد روحانی در آذربایجان شرقی بابیان اینکه بخش بهداشت و درمان در دولت آقای روحانی به‌قدری تقویت شد که ۱۱ میلیون نفر از جمعیت که تحت پوشش هیچ‌یک از بیمه‌ها نبودند در کشور به جمع بیمه‌شدگان افزوده شدند، بیان کرد: در دولت گذشته با وجود بیمه بیماران قلبی برای درمان مجبور به پرداخت هزینه‌ای تا ۴ میلیون تومان بودند ولی با رویکرد دولت یازدهم اکنون با ۴۰۰ هزار تومان به درمان بیماری خودپرداخت می‌کنند و هزینه برخی بیماری‌ها نیز رایگان است.

پرویزی تصریح کرد: در زمان شروع به کار دولت یازدهم دکتر روحانی دولت را همانند ساختمان تخریب‌شده تحویل گرفت ولی اکنون این ساختمان مخروبه را به ساختمانی مجهز تبدیل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه امثال بابک زنجانی حاصل بی‌تدبیری دولتمردان گذشته بود، افزود: در دولت گذشته می‌گفتند که تحریم‌ها اثری ندارد و قطعنامه‌های سازمان ملل کاغذ پاره است به همین دلیل فروش نفت را به دلالانی همچون زنجانی دادند که معلوم نشد پول فروش نفت که حق و حقوق ملت ایران بود چه شد.

رئیس کمیته سلامت ستاد روحانی در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دولت یازدهم توانست که تعامل حق ایران را از سهم فروش نفت در اوپک را پس بگیرد، گفت: اکنون می‌گویند هواپیما بد است چرا دولت به خرید هواپیما هزینه می‌کند، اما نمی‌گویند که همین هواپیماهای فرسوده جان چند تن از هم‌وطنان ما را گرفته است استفاده مردم ایران از ناوگان هوایی حق مسلم آن‌هاست.

پرویزی بابیان اینکه تورم ۴۰ درصدی در دولت یازدهم به زیر ۱۰ درصد رسیده ولی این موفقیت برای مردم قابل‌لمس نیست، اظهار کرد: وضعیت کشور یک‌روزه و یا یک‌شبه آن‌طور که انتظار داریم تا به حد عالی برسد امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: جریانات اصولگرا و اصلاح‌طلب به این معتقد نیستند که با چماق نمی‌توان کسی را ملزم به رعایت حجاب کرد همان‌طور که در رژیم پهلوی حتی نتوانستند حجاب را از سر خواهران و مادران ما بردارند و اکنون با گشت ارشاد برای رعایت حجاب زنان دیگر جواب نمی‌دهد در حالی که شیر زنان ما ولایتمدار و شیردل ما با ترفندهای دشمنان از راه بدر نمی‌شوند.

رئیس کمیته سلامت ستاد روحانی در آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه فضای ارتباطی کشور با حمایت از فضای مجازی در دولت یازدهم محقق شد، خاطرنشان کرد: دولت دکتر روحانی به‌هیچ‌وجه با فیلتر شبکه‌های اجتماعی موافق نیست بلکه از آزادی مردم به معنای واقعی حمایت می‌کند.