به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیشروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اهر، برگزاری هرچه باشکوهتر جهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برای تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی لازم و ضروری برشمرد و بر تلاش مضاعف مدیران در انعکاس مطلوب این خدمات تأکید کرد.

وی گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با توطئه های مختلف خدمات نظام را کمرنگ و ناکارآمد جلوه دهند که دراین راستا وظیفه ما انعکاس مطلوب تلاش ها و پیشرفتهای انجام شده به نحو شایسته می باشد که باید دراین خصوص همه تلاش کنیم.

این مقام مسئول بر تقویت روحیه نشاط و شادابی و امید به آینده بهتر و پیشرفتهای علمی کشور تأکید کرد و با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر کشور عزیزمان در عزصه های علمی، فناوری های نوین و سایر عرصه های تولیدی، اقتصادی و کشاورزی افزود: الحمداله همه این موارد به برکت نظام و انقلاب بوده و همه ما شکرگذار نعمت انقلاب اسلامی هستیم.

فرماندار اهر وحدت و همدلی حول محور ولایت را رمز پیروزی و حیات پربرکت انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: همه ما امروز مفتخریم که مبنای نظام اسلامی ولایت فقیه است و تا زمانی که این وحدت در کشورمان جاری و ساری است قطعاً تلاش دشمنان برای تفرقه مثل همیشه با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/