سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به احداث اولین پایگاه انتقال خون در اهر، اظهار داشت: تا یک سال پیش پیگیری‌های متعددی در خصوص احداث پایگاه انتقال خون شهرستان اهر انجام‌شده که خوشبختانه حدود یک سال قبل این پروژه نیز کلنگ زنی شده و اکنون از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات مربوط به انتقال خون در شهرستان اهر موجود است، افزود: برای احداث پایگاه انتقال خون شهرستان اهر زمینی در اختیار داشتیم که برای ایجاد این پایگاه در اختیار مسئولین امر قراردادیم به‌طوری‌که فعلاً آخرین مراحل ساخت این پایگاه انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: با توجه به اینکه تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی باقی‌مانده تا پایگاه انتقال خون اهر تکمیل و به بهره‌برداری برسد و در حال حاضر چارت سازمانی این پایگاه نیز در حال تصویب است.

عابدی بابیان اینکه پایگاه انتقال خون اهر فعلاً در ساختمان قدیم جمعیت هلال‌احمر مستقر است، گفت: پایگاه انتقال خون اهر با توجه به اینکه اکنون در محل سیار مستقر بوده ولی هر هفته روزهای دوشنبه آماده خون‌گیری و ارائه خدمات به شهروندان است.

وی اضافه کرد: تنها کاری که انجام خواهیم داد این است که طی دیداری با رئیس سازمان انتقال خون کشور مجوز پایگاه شهرستان اهر را اخذ و در آینده‌ای نزدیک نسبت به افتتاح و راه‌اندازی پایگاه انتقال خون اهر اقدام می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با اشاره به اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اهر نیاز به ارائه خدمات در دو نوبت دارد، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم گره از مشکلات درمانی مردم اهر بگشاییم با همکاری نماینده مجلس پیگیر دو شیفته شدن درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اهر هستیم و یقیناً از امسال این درمانگاه دو شیفته خواهد شد.

انتهای پیام/